هزینه بیمه سلامت چقدر است؟

معاون خدمات بیمه اى سازمان بیمه سلامت درباره جزئیات طرح بیمه سلامت همگانی اجباری توضیح داد: در حال حاضر سرانه مصوبی برای بیمه سلامت تعیین شده است به طوری که در سال ۹۸ برای هر نفر در هر ماه این مبلغ ۴۸ هزار و ۴۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

هزینه بیمه سلامت چقدر است؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، کوروش فرزین، معاون خدمات بیمه اى سازمان بیمه سلامت درباره جزئیات طرح بیمه سلامت همگانی اجباری توضیح داد: در حال حاضر سرانه مصوبی برای بیمه سلامت تعیین شده است به طوری که در سال ۹۸ برای هر نفر در هر ماه این مبلغ ۴۸ هزار و ۴۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: ارزیابی از بیمه شدگان به صورت آزمون ارزیابی وسع انجام خواهد شد و اگر افرادی در دهک‌های ۱، ۲ و ۳ جامعه قرار گیرند مبلغ ۴۸ هزار و ۴۰۰ تومان را پرداخت نخواهند کرد و تمام هزینه بیمه آن‌ها توسط دولت پرداخت می‌شود.

فرزین افزود:ممکن است برخی از افراد جامعه در دهک ۴ قرار گیرند و بین ۴۰ تا ۱۰۰ درصد حداقل حقوق و دستمزد مصوب قانون را دریافت کنند که این افراد ۵۰ درصد از سرانه بیمه را می‌پردازند یعنی برای هر نفر از اعضای خانواده ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان را برای ۱۲ ماه پرداخت خواهند کرد. همچنین افرادی که دریافتی آن‌ها بیش از حداقل حقوق و دستمزد مصوب دولت باشد باید ۱۰۰ درصد حق سرانه را پرداخت کنند.

منبع:فارس
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرشته
۱۵:۲۶ ۲۴ دی ۱۳۹۹
چرا بیمه سلامت اتباع نفری یک میلیون و سیصد اونم باید کل خانوار ثبت نام بشه ی خانواده ۴ نفره پنج میلیون و خورده ای هزبنه میشه کجای این انصافه مگه دلار چاپ میکنیم مام اسوده نیسیم هزار بدبختی تو کشور غریب ک اکثر مراکز بیمه اتباع رو قبول ندارن این همه پول خرج کن این همه دوندگی کن اخرش این بخدا این پول خوردن نداره
Iran (Islamic Republic of)
بهره مند اکبری کیا
۱۱:۳۳ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
هزینه بیمه سهم من چقدر میباشد
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه اعطا خانی قمی
۱۶:۰۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
ثبت نام بیمه سلامت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
اینکه میگن در سال بیمه سلامت نفری 450 شده درسته ؟ قبلا نفری 50 بود تا یکسال
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۱۲:۲۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
اینجانب باکدملی..... مدت 9سال میباشدکه ازناحیه کمردچارمعلولیت میباشم به طوری که توانایی انجام هیچ گونه کاری راندارم ن ماشین نه ملک ن خانه بااین حساب پیامک مبلغ55700برای بیمه سلامت برایم ارسال گردیدخواهشمندیم عدالت علی(ع)راعادلانه تقسیم کنیدیازنده زنده خاکمان کنیدکه بااین معلولیت کمترزجربکشیم
Netherlands
محمود کارگر روز مزد
۰۴:۴۸ ۲۲ تير ۱۳۹۹
دست مسولین دلسوز که حامی قشر پایین جامعه هستن درد نکند متشکرم قبلا نگران این بودیم که خدای ناکرده مریض شدیم و بیمارستانی چه کنیم با این نداری بی پولی اما بااین بیمه سلامت رایگان بزرگترین مشکل زندگی امسال من حل شد.عجرکم مندا...خدا خیرتون بدهد محمؤدحسنیی از بافق یزد.
آخرین اخبار