دو میلیون روستایی تحت پوشش بیمه اجتماعی روستاییان قرار می‌گیرند

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: تا پایان سال آینده، دو میلیون روستایی تحت پوشش بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر قرار می‌گیرند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در سفر به شهرکرد از تأیید کلیات طرح توسعه بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر خبر داد و افزود: با اجرای این طرح تا پایان سال آینده، دو میلیون روستایی دیگر زیر پوشش این بیمه قرار می‌گیرند.

او گفت: ارائه خدمات بیمه اجتماعی به کاهش فقر، بهبود زیرساخت‌های اقتصادی و در نتیجه توسعه اقتصادی و اجتماعی بخش کشاورزی، روستایی و عشایری منجر می‌شود.

امید اضافه کرد: دولت مصمم است تا با رویکرد گسترش بیمه‌های اجتماعی در جهت کاهش فاصله طبقاتی جمعیت روستایی، کاهش محرومیت و گسترش عدالت اجتماعی گام‌های مؤثری بردارد.

امید ادامه داد: هم اکنون یک میلیون خانوار روستایی از خدمات بیمه اجتماعی روستاییان برخوردار هستند و با اجرای طرح جدید، روستاییان بیشتری از خدمات این صندوق بهر ه‌مند خواهند شد.

او با اشاره به بهره مندی ۱۰۰ هزار خانواده روستایی از مزایای بیمه اجتماعی روستاییان گفت: در دولت تدبیر و امید توجه دولت به مناطق روستایی از رشد بالایی برخوردار است و روستاییان بسیاری از خدمات بیمه بهره‌مند شدند.

امید خدمات ارائه شده به مردم مناطق روستایی در نظام جمهوری اسلامی را قابل توجه دانست و افزود: این خدمات در دولت تدبیر و امید نیز از روند مطلوبی برخوردار است و امید می‌رود با تدوین سند توسعه اقتصادی روستا‌ها در تمامی استان‌ها، این روند شتاب بیشتری نیز بگیرد.

انتهای پیام/ف

تأیید کلیات طرح توسعه بیمه اجتماعی روستاییان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.