۲ فوتسالیست ایرانی به لیگ عراق پیوستند

حسن رشیدی و سعید ابراهیمی، ۲ بازیکن جوان فوتسال کشورمان با عقد قراردادی یک ساله به تیم الجنوب بصره عراق پیوستند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه پیوستن بازیکنان ایرانی به لیگ‌های خارجی، ۲ بازیکن دیگر فوتسال کشورمان، پس از صحبت‌هایی که با مسئولان باشگاه الجنوب بصره عراق داشتند، تصمیم گرفتند که برای یک فصل در این تیم بازی کنند.


بیشتر بخوانید: ناظم الشریعه: بیشتر ایرادات بازیکنان را برطرف کرده ایم/ لژیونرها، در رقابت‌های چهار جانبه مشهد به تیم ملی اضافه خواهند شد


حسن رشیدی بازیکن سابق تیم اهورا بهبهان و مارون کهگیلویه پس از توافق با مسئولان تیم الجنوب بصره تصمیم گرفت ادامه بازی‌های خود را در لیگ عراق و در این تیم برگزار کند. رشیدی سابقه بازی در لیگ برتر کشورمان را دارد و با عملکرد خوبی که از خود به جای گذاشت مسئولان عراقی را مجاب کرد که با او وارد مذارکه شوند و به همین علت رشیدی با امضای قراردادی یک ساله به عضویت تیم الجنوب بصره عراق در آمد.

همچنین سعید ابراهیمی بازیکن تیم ملی امید فوتسال کشورمان که سابقه بازی در لیگ برتر و در تیم ملی حفاری اهواز را در کارنامه خود دارد پس از جدا شدن از این تیم جنوبی، با مدیران تیم الجنوب بصره عراق صحبت‌هایی را انجام داد و پس از توافق با مسئولان این تیم تصمیم گرفت به مدت یک سال به لیگ عراق پیوسته و در تیم الجنوب بصره بازی کند.


بیشتر بخوانید: رودسری: امیدوارم جام باشگاه‌های آسیا برای فوتسال بانوان هم برگزار شود


انتهای پیام/

آخرین اخبار فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار