پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در کردستان

مدیر صندوق کارآفرینی امید گفت: تاکنون ۵۰۰ میلیارد ریال از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی مصوب این صندوق به یک هزار و ۲۸۸ طرح پرداخت شده که در نتیجه آن اشتغالزایی مستقیم برای یک هزار و ۷۸۰ نفر فراهم شده است.

پرداخت تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید در کردستانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، جعفر شرف‌خانی مدیر صندوق کارآفرینی امید کردستان با اشاره به اینکه پرداخت ۵۰۱ میلیارد ریال اعتبار در این صندوق در قالب تسهیلات اشتغال مصوب شده است، اظهار داشت: در صورت پرداخت کل این تسهیلات، برای یک هزار و ۸۲۱ نفر شغل جدید ایجاد می‌شود.

او در خصوص طرح‌های عقد قرارداد شده بین صندوق و متقاضیان یادآور شد: یک هزار و ۲۹۰ طرح منعقد شده که برای این میزان طرح، ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تامین و منظور شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کردستان افزود: از سوی کارگروه اشتغال استان یک هزار و ۴۲۷ طرح با اشتغالزایی ۲ هزار و ۱۲۱ نفر به صندوق ارسال شده که برای این میزان طرح ۶۱۹ میلیارد ریال تسهیلات مورد نیاز است.

او با بیان اینکه سهم این صندوق از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی نسبت به اعتبار استان ۲۰ درصد است، اضافه کرد: این صندوق ۱۹ درصد تسهیلات از سهم کل استان را تاکنون به متقاضیان پرداخت کرده است.

شرف‌خانی گفت: با هدف اجرای طرح‌های توسعه اشتغال پایدار روستایی ۲۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط در کردستان پرداخت شده که با آن زمینه اشتغالزایی تعدادی زیادی از افراد جویای کار فراهم شده است.

با هدف اجرای طرح‌های توسعه اشتغال پایدار روستایی ۲ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات از منابع اعتباری این صندوق به سه هزار و ۲۴۷ متقاضی واجد شرایط در استان کردستان پرداخت شده که با آن زمینه اشتغالزایی پنج هزار و ۹۲۹ نفر از افراد جویای کار فراهم شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ز

اجرای طرح‌های توسعه اشتغال پایدار روستایی در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.