ترک پست ماموران پلیس مستقر در خارج از کاخ ریاست جمهوری بولیوی + فیلم

ماموران پلیس مستقر در خارج از کاخ ریاست جمهوری بولیوی در پایتخت این کشور پست‌های خود را ترک کردند.

ترک پست ماموران پلیس مستقر در خارج از کاخ ریاست جمهوری بولیوی + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، نیرو‌های پلیس مستقر در خارج از کاخ ریاست جمهوری بولیوی در شهر لاپاز پایتخت این کشور پست خود را ترک کردند.

به گزارش شبکه تلویزیونی‌ ای پی تی ان، این اقدام به تظاهرکنندگان ضد دولتی اجازه داد که خود را به در‌های کاخ ریاست جمهوری بولیوی برسانند. این موضوع از وجود نارضایتی در بین نیرو‌های امنیتی بولیوی در رابطه با نتایج انتخابات این کشور حکایت دارد.

زمانی که نیرو‌های پلیس پست خود را ترک کردند اوو مورالس رئیس جمهور بولیوی در کاخ حضور نداشت.

هنگامی که نیرو‌های پلیس پست خود را در برابر کاخ ریاست جمهوری بولیوی ترک کردند جمعیت آن‌ها را تشویق کردند و شعار‌هایی در حمایت از آن‌ها سر دادند. مردم فریاد می‌زدند:پلیس با مردم است.

از زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بولیوی در ۲۰ ماه اکتبر نشانه‌هایی از نارضایتی در بین رده‌های مختلف نیرو‌های پلیس این کشور مشاهده می‌شود. از زمان برگزاری انتخابات در بولیوی تا کنون سه نفر کشته و ۳۰۰ نفر مجروح شده اند.

مورالس که به مدت ۱۴ سال در قدرت است در رقابت با کارلوس مسا برنده انتخابات شده است. برتری وی سبب شد که انتخابات به دور دوم کشیده نشود.

پس از انتشار نتیجه نهایی انتخابات مخالفان دولت نتیجه انتخابات را غیرقانونی اعلام کردند و دولت را به تقلب در انتخابات متهم کردند.


بیشتر بخوانید: پیوستن رئیس جمهور بولیوی برای خاموش کردن آتش سوزی در آمازون + فیلم 


انتهای پیام/
 

اغتشاشات در بولیوی + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار