مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی:

ذخیره سازی نفت سفید برای مناطق روستایی صعب‌العبور خراسان شمالی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: نفت سفید به اندازه کافی در استان ذخیره شده است و روستاییان نگران تامین آن باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،مجتبی شکوری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی افزود: اکنون ۱۲ هزار و ۶۹۴ خانوار روستایی استان در زمستان از نفت سفید برای گرمایش منازل خود استفاده می‌کنند که کالابرگ را دریافت کرده اند و اکنون این ماده سوختنی در مخازن فروشندگی‌های روستا‌ها درحال ذخیره سازی بوده و مشکلی در تامین آن وجود ندارد.

شکوری افزود: هزار و ۱۰۰ خانوار روستایی در بجنورد، دو هزار و ۲۰۰ خانوار در مانه و سملقان، شش هزار و ۵۰۰ خانوار در راز و جرگلان، هزار و ۴۸۵ خانوار در اسفراین، ۱۷۹ خانوار در گرمه و جاجرم و هزار و ۲۳۰ خانوار در شیروان و فاروج از نفت سفید استفاده می‌کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی افزود: هر خانوار برای مصرف ۳۰ تا ۴۰ روزه خود به طور میانگین ۲۲۰ لیتر نفت سفید دریافت می‌کند.

۱۱۲ فروشندگی در شیروان، فاروج، اسفراین، گرمه، جاجرم، بجنورد و مانه و سملقان و رازوجرگلان برای توزیع نفت سفید اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/د

ذخیره سازی نفت سفید برای مناطق روستایی صعب‌العبور خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.