شکار لندکروز متخلف توسط محیط بانان پاسارگاد

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاسارگاد از دستگیری دو گروه از شکارچیان متخلف در هفته گذشته خبر داد.

شکار لندکروز متخلف توسط محیط بانان پاسارگادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی اکبر کشاورز رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاسارگاد گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان، حین گشت و کنترل در منطقه استحفاظی تنگ قدرت، متوجه حضور یک دستگاه تویوتا لندکروز شدند که سرنشینان این خودرو اقدام به تیر اندازی و شکار پرندگان وحشی می‌کردند.

او افزود: پس از مشاهده متخلفان در حال شکار، به کمین خودرو مذکور نشسته که پس از مواجهه با ماموران یگان حفاظت محیط زیست اقدام به فرار کرده، که ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح، لاستیک خودرو را مورد هدف قرار داده و نهایتا متخلفان را دستگیر کردند.

کشاورز ادامه داد: سرنشینان خودرو سه نفر بوده که از آن‌ها یک قبضه سلاح ساچمه زنی تک لول و مهمات مربوطه و نیز ۱۱ قطعه کبک وحشی کشف و ضبط شد.

همچنین در هفته جاری با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پاسارگاد، حوالی غروب، در حال گشت و کنترل در ارتفاعات منطقه سر پنیران بوده که با شنیدن صدای گلوله به این ارتفاعات عزیمت کرده و یک فرد متخلف را در حال شکار پرندگان وحشی دستگیر و از وی یک قبضه سلاح ساچمه زنی تک لول، مهمات و ادوات شکار کشف کردند.
انتهای پیام/م

دستگیری شکارچیان متخلف د رپاسارگاد

برچسب ها: محیط زیست ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار