جانشین فرمانده سپاه قم:

اعزام ۶ هزار دانش‌آموز قمی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

جانشین فرمانده سپاه قم گفت:با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دو بخش خواهران و برادران اعزام به مناطق عملیاتی جنوب انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سرهنگ احمد بیطرفان جانشین فرمانده سپاه قم با اشاره به آغاز اعزام راهیان نور دانش‌آموزی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دو بخش خواهران و برادران اعزام به مناطق عملیاتی جنوب انجام می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه قم بابیان اینکه روزانه ۴ دستگاه اتوبوس ۴۴ نفره اعزام دانش آموزان قمی را انجام می‌دهد، تصریح کرد: در اندیمشک و اهواز موضوع اسکان و پذیرایی را انجام می‌دهیم که با مشارکت سپاه علی بن ابیطالب (ع) و آموزش‌وپرورش استان است.

بیطرفان افزود: اعزام دانش‌آموزی راهیان نور در سراسر کشور آغاز شده است که خواهران به مدت ۴۵ روز اعزام می‌شوند و پس از ۱۰ روز اعزام برادران انجام می‌شود و تا پیش از اسفندماه اعزام‌ها تمام می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه قم بابیان اینکه تا پایان امسال ۶ هزار دانش‌آموز قمی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند، افزود: با توجه به برگزاری جلسات و هماهنگی‌های صورت گرفته با آموزش‌وپرورش تأکید شد که درهر اتوبوس معلم حضورداشته باشد و نخستین اعزام نیز امروزانجام شد.

سرهنگ بیطرفان گفت:با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته آماده‌سازی اعزام دانش آموزان با آموزش‌وپرورش قم است و اعزام راوی و روحانی و یادمان‌ها به عهده سپاه علی بن ابیطالب (ع) است.

جانشین فرمانده سپاه قم با اشاره به اهمیت اردو‌های راهیان نور برای دانش آموزان ادامه داد:راهیان نور و بازدید از یادمان‌های شهدا با ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری میان نوجوانان و جوانان انجام می‌شود، در دفاع مقدس نسل جوان امنیت و عزت و افتخارآفرینی کردند و نگذاشتند که استکبار به اهداف خود برسد.

سرهنگ بی‌طرفان یادآورشد: باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بزرگی و عظمت نظام اسلامی در دفاع مقدس را به نسل جوان نشان دهیم، اقشار مختلف از راهیان نور استقبال کردند و با توجه به شرایط موجود و توانمندی‌های استان برنامه‌ریزی برای اعزام انجام‌شده است.

انتهای پیام/ح

۶ هزار دانش‌آموز قمی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.