با هدف انتقاد از سیاست خارجی دولت آمریکا انجام شد؛

حمایت مالی غول اسلحه‌سازی آمریکا از انتشار ویدئوی ضد ترامپ در رسانه‌های اجتماعی

«لاکهید مارتین» غول اسلحه‌سازی آمریکا از انتشار ویدئویی ضد رئیس‌جمهور این کشور در رسانه‌های اجتماعی حمایت مالی کرده است.

حمایت مالی غول اسلحه‌سازی آمریکا از ویدئوی ضد ترامپ در رسانه‌های اجتماعیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، لاکهید مارتین بزرگترین شرکت فعال در زمینه فناوری هوافضا و تجهیزات امنیتی و همچنین ساخت سلاح در آمریکاست که از بودجه فدرال بهره‌مند می‌شود و بزرگترین مشتری آن وزارت دفاع آمریکاست.

لاکهید مارتین پنجشنبه و جمعه توئیتی تصویری را تبلیغ کرد که پایگاه خبری اکسیوس آن را توئیت کرده و در آن از دونالد ترامپ به دلیل دور شدن از متحدان سنتی آمریکا انتقاد شده بود. این ویدئو را نخستین بار پایگاه اینترنتی اکسیوس در روز پنجشنبه توئیت کرد. شرکت لاکهید مارتین برای انتشار این فیلم در رسانه‌های اجتماعی پول پرداخت کرده است.

در این فیلم درباره خطر افزایش نفوذ چین و برنامه‌های ۲۰۵۰ پکن با هدف تبدیل شدن به ابر قدرت جهانی ابراز نگرانی و در آن تاکید شده است که سیاست خارجی ترامپ با خارج کردن آمریکا از معاهدات بین‌المللی چندگانه مهم به این روند کمک می‌کند و باعث افزایش قدرت چین می‌شود.

در این فیلم توضیح داده شده است که شی جین پینگ، رئیس جمهور چین، به دنبال آن است که تا سال ۲۰۵۰ چین را به ابرقدرت جهان تبدیل کند، اما این روند برای برخی کشور‌های درحال توسعه هزینه سنگینی در بر خواهد داشت. شی قصد دارد چین را به نقطه مرکزی در جهان تبدیل کند و سیاست «نخست آمریکا» ترامپ به این روند کمک می‌کند. ترامپ با خارج شدن از چند توافق بین المللی مهم از متحدان خود دور شده است و این مسئله به چین کمک می‌کند این خلاء قدرت را پر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار