اتحاد بین مسلمانان باعث قدرت جهان اسلام می‌شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: اتحاد بین مسلمانان باعث قدرت جهان اسلام می‌شود، به همین دلیل نباید بگذاریم کسی این اتحاد را خدشه دار کند.

اتحاد بین مسلمانان باعث قدرت جهان اسلام می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در حاشیه محفل انس با قرآن کریم گفت: هدف از برگزاری چنین مراسماتی در ایام میلاد نبی مکرم اسلام (ص) ایجاد همدلی و برادری بیشتر بین برادران مسلمانی است که در اقصی نقاط عالم گردهم می‌آیند تا هم پیمان شوند اسلام را به مقاصد عالیه خود برسانند.

او ادامه داد: اتحاد بین مسلمانان باعث قدرت جهان اسلام می‌شود، به همین دلیل نباید بگذاریم کسی این اتحاد را خدشه دار کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، هفته وحدت را از یادگاران حضرت امام خمینی (ره) دانست و هدف از این نامگذاری را ایجاد وحدت بین امت اسلام بر شمرد و گفت: امروز می‌توان ضرورت وجود این هفته را بیش از پیش احساس کرد، چرا که دشمنان اسلام همه در مقابل این دین آسمانی یکی شدند تا بتوانند به هر شیوه‌ای آن را از بین ببرند.

حجت‌الاسلام صاحبقرانی افزود: برنامه‌هایی که در شهرستان‌های تلفیقی با همت مردم برگزار می‌شود، توطئه دشمنان و جبهه استکبار را که در حال ایجاد تفرقه بین مسلمانان است را نقش بر آب می‌کند. چرا که دشمنان هرگز چنین گردهمایی‌هایی را بر نمی‌تابند و تلاش می‌کنند تا مسلمانان روز به روز از یکدیگر دورتر باشند.
 
انتهای پیام//ف.س
 
 

دشمن می خواهد مسلمانان روز به روز از یکدیگر دورتر باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.