دستگیری ۳ شکارچی متخلف پرندگان در مشگین شهر

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین‌شهر از دستگیری سه شکارچی متخلف پرندگان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف محمدی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین‌شهر گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین شهر در حین گشت و کنترل مناطق شکار ممنوع انزان دو نفر شکارچی متخلف را که اقدام به شکار کبک نموده بودند دستگیر کردند.

او افزود: از این شکارچیان لاشه شش قطعه کبک و یک قبضه اسلحه شکاری کشف و ضبط شد و متخلفین پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی به ارگان قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین‌شهر گفت: در ماموریتی دیگر بنا به گزاراشات مردمی مبنی بر حضور شکارچی متخلف در اراضی سد سبلان ماموران یگان حفاظت محیط زیست به منطقه اعزام و یک نفر شکارچی متخلف را بهمراه لاشه دو قطعه کبک کشف و ضبط و متخلف جهت جبران خسارت وارده به محیط زیست با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

محمدی از همیاران و دوستداران محیط زیست خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هر گونه تخلفات زیست‌محیطی مراتب را به اولین پاسگاه محیط بانی، پاسگاه انتظامی و یا حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین شهر با شماره تماس ۳۲۵۳۰۶۶۶ گزارش نمایند.

منطقه شکار ممنوع انزان با مساحت ۴۲ هزار و ۴۰۰ هکتار در ۳۱ کیلومتری جنوب غربی مشگین شهر و در مجاورت حاتم مئشه سی قرار دارد.

شهرستان مشگین شهر در ۹۰ کیلومتری شمال اردبیل و در دامنه کوه سبلان واقع است.

انتهای پیام/ح

کشف لاشه شش قطعه کبک و یک قبضه اسلحه شکاری در مشگین شهر

برچسب ها: شکارچیان ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار