دانشگاه آزاد استان کرمانشاه ۵۰۰ عضو هیات علمی دارد

رییس دانشگاه آزاد استان کرمانشاه گفت: هم اکنون ۲۰ هزار دانشجو از مقاطع مختلف از کارشناسی تا دکترا در استان کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند.

دانشگاه آزاد استان کرمانشاه 500 عضو هیات علمی داردرییس دانشگاه آزاد استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،گفت: هم اکنون ۲۰ هزار دانشجو از مقاطع مختلف از کارشناسی تا دکترا در استان کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند.

اردشیر امینی با بیان اینکه  ۵ واحد دانشگاه آزاد در شهر کرمانشاه فعال هستند گفت: ۳۵ گروه درسی نیز در این دانشگاه تدریس می‌شود و در شهرستان‌ها نیز فعال هستند.

او بیان کرد: ۵۰۰ نفر عضو هیات علمی در دانشگاه آزاد است در مرتبه دانشیاری  و استاد یاری مشغول به فعالیت هستند و ۵۰۰ کارمند نیز در سطح استان در دانشگاه آزاد کار می‌کنند.

او با اشاره به  افزایش هزینه‌های شهریه گفت: این شهریه طبق مصوبات کشوری است و هیچ ریالی اضافه از دانشجویان اخذ نخواهد شد و  معمولا افزایش شهریه بین ۱۲ تا ۱۸ درصد است که در بعضی رشته‌ها مانند پزشکی بیشتر است و به طور میانگین ۱۵ دردصد افزایش شهریه داشتیم.

او  با اشاره به کمبود فضای سبز در دانشگاه آزاد بیان کرد:  کمیته فضای سبز راه اندازی کردیم و برای فصل درختکاری طرح جامع در نظر گرفته شده و تامین آب برای نگهداری این فضای سبز نکته مهمی است که نیازمند همکاری شهرداری هستیم.

امینی گفت: یکی از شاخص های رتبه بندی دانشگاه ها در سطح بین المللی حضور دانشجویان خارجی است و امسال 160 دانشجو خارجی پذیرش کردیم و در تلاشیم با  اجرای زیر ساخت ها بتوانیم در هر سه مقطع در سطح آموزشی و پژوهشی جذب دانشجو خارجی داشته باشیم.

او گفت: باید هر 5 سال باید یک عضو هیات علمی به گروه های درسی وارد شود که افراد جوان هم در کنار افراد با تجربه قرار بگیرند افراد جوان نیز دارای علم روز هستند و می توانند توازنی خوبی برقرار کنند.

انتهای پیام/ز


راه اندازی کمیته فضای سبز در دانشگاه آزاد کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار