سخنرانی هشدار دهنده دیروز دبیرکل انصارالله، صهیونیست‌ها را به وحشت انداخته است

اکثر شبکه‌های صهیونیستی ضمن پوشش سخنرانی روز گذشته «عبدالملک بدرالدین الحوثی»، لزوم توجه به این سخنان را مهم اعلام کردند.

سخنرانی هشدار دهنده دیروز دبیرکل انصارالله، صهیونیست‌ها را به وحشت انداخته استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، اندکی پس از سخنرانی هشدار دهنده دیروز عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل جنبش انصارالله یمن، رسانه‌های صهیونیستی بر سخنرانی عبدالملک بدرالدین به شدت متمرکز شدند و خاطر نشان کردند نمی‌توان به این سخنان بی‌اعتنایی کرد.

شبکه تلویزیونی رسمی صهیونیستی «کان» به این سخنرانی اهتمام ورزید و آن را به زبان عبری ترجمه و پخش کرد.

وبلاگ «خبر‌های اسرائیل» نیز در پایگاه اینترنتی‌اش نوشت نمی‌توان به این سخنان در این زمان بی‌اعتنایی کرد. این وبلاگ همچنین عملیات بازدارندگی رزمندگان یمنی را در میدان‌های نفتی سعودی به خصوص عملیات هفدهم اکتبر گذشته علیه تأسیسات آرامکو در خریص و بقیق را یادآور شد. این وبلاگ افزود این سخنان، علنی و جسورانه و علیه اسرائیل است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت نیز به این سخنرانی پرداخت و در پایگاه اینترنتی اش نوشت عبد الملک تهدید کرد مردانش در اعلام جهاد علیه اسرائیل و ضربه زدن به آن در صورت ارتکاب هرگونه اقدام احقمانه علیه ملت یمن تردید نخواهد کرد.

روز گذشته عبدالملک بدرالدین الحوثی در سخنانی خطاب به تجمع میلیونی یمنی‌ها به مناسبت جشن‌ میلاد حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله سلم) گفت: ما تأکید می‌کنیم که موضع دشمنی ما با اسرائیل به عنوان رژیمی غاصب، موضعی اصولی، انسانی و پایبندی دینی است. اگر دشمن اسرائیلی وارد هرگونه حماقتی ضد ملت یمن شود، ملت ما در اعلان جهاد ضد آن تردید نخواهد کرد (اینجا).

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار