پردیس سینمایی در خراسان شمالی ساخته می‌شود

رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری کشور پس از بازدید از خراسان شمالی گفت: ساخت پردیس سینمایی در خراسان شمالی، پس از بررسی‌های انجام‌گرفته در استان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد حمزه‌زاده رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری کشور، توسعه زیرساخت‌ها در استان را ضروری دانست و با اشاره به بررسی زیرساخت‌ها در خراسان شمالی در خصوص اقدام به ساخت پردیس سینمایی، گفت : با بازدید شرکت بهمن سبز، از خراسان شمالی نخستین گام برای ایجاد سالن‌های سینما در استان برداشته‌شده است.

او ساخت پردیس سینمایی را مهم‌ترین اولویت سازمان سینمایی در استان بیان و تصریح کرد: خبر‌های خوشی برای ساخت سینما درراه است.

رییس سازمان سینمایی حوزه هنری کشور در بخش دیگری از سخنانش به وظیفه تولید انواع فیلم از سوی سازمان سینمایی هم اشاره کرد و گفت: کار‌های خوبی درزمینه فیلم در حال انجام است و برنامه ما توسعه رویداد‌های این‌چنینی است.

او با توجه به ظرفیت‌های مختلف استان ادامه داد: به‌طورقطع استان، قابلیت تولید فیلم سینمایی هم دارد، اما ازآنجایی‌که فیلم‌ها ملی هستند ساخت‌شان به استان‌ها و اقلیم‌ها تقسیم نمی‌شود، اما می‌توان از ظرفیت استان بهره گرفت.

حمزه‌زاده افزود: یکی از پروژه‌های ما تولید فیلم‌های باهدف مخاطبان استانی است و درواقع با ظرفیت استان فیلمی ساخته می‌شود که در خراسان شمالی و استان‌های هم‌جوار قابلیت اکران داشته باشد.

انتهای پیام/ه

پردیس سینمایی در خراسان شمالی ساخته می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.