شرکت خوراک دام و طیور افتتاح شد

شرکت خوراک دام و طیور یزد در سطح ۳۶ هزار مترمربع با حضور معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در اشکذر افتتاح شد.

شرکت خوراک دام و طیور افتتاح شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سجادی پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: در مراسمی با حضور معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی و هیئت همراه و جمعی از مسئولان استان طرح شرکت خوراک دام  و طیور یزد با  ۳۶ هزار مترمربع در اشکذر افتتاح شد.

او افزود: با ظرفیت ۱۰۵ هزار تن خوراک آماده دام و طیور و انواع مکمل‌های غذایی با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۴۰ نفر به طور مستقیم و ۱۸۰ نفر به طور غیرمستقیم افتتاح شد.

او افزود: کشتارگاه ۲۵ هزار تنی سپیدمرغ شیرکوه یزد با ظرفیت سه هزار تن گوشت مرغ منجمد و بسته بندی، دو هزار تن پودر گوشت طیور و دو هزار و ۵۰۰ تن سردخانه زیر صفر با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم در شهرستان اشکذر به بهره برداری رسید.

 افتتاح  یک باب مدرسه خیری در شهرستان میبد

 همزمان با سفر رئیس جمهور به یزد از سوی جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و برخی مسئولان استانی و کشوری یک باب مدرسه خیری در میبد افتتاح شد.
مدرسه دبستان دوره اول ودوم شهدای یخدان درمحله یخدان میبد با ۱۲ کلاس در ۲ طبقه به همت خیران این محله آقایان محسن موحدیان، جلال فلاح و سیدحسین حسینی ساخته شده است.

این مدرسه با هزار و ۳۵۰ متر زیربنا در طی یک سال و نیم و با هزینه‌ای بالغ بریک و نیم میلیاردتومان ساخته شده است.

انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار