خدمت رسانی ۲۱ گروه جهادی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد

جانشین بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۲۱ گروه جهادی از دانشگاه‌های استان با هدف خدمات رسانی به محرومان و مستضعفان در حوزه‌های مختلف عازم روستاهای دور افتاده و کمتر برخوردار شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید مسعود پرهیزگاری جانشین بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در دومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در مصلی یاسوج، گفت: ۲۱ گروه جهادی با هدف خدمات رسانی به محرومان و مستضعفان در حوزه‌های زیر ساختی، بهداشت، سلامت و دندانپزشکی، فرهنگی، مذهبی، آموزشی، تعلیم و تربیت و مشاوره کار‌های اقتصادی امسال عازم روستا‌های دور افتاده و کمتر برخوردار استان شدند.

او با اشاره به فرمایشات مقام معظم در دیدار با تشکل‌های دانشجویی مبنی بر روحیه جوانی و احساس هویت اثرگذار و انگیزه‌های ایمانی و آرمانی جریان دانشجویی عنوان کرد: این موضوع سبب امید به آینده در کشور می‌شود و یکی از نمود‌های عینی این فرمایش حضرت آقا در اردو‌های جهادی است.

پرهیزگاری ورود به روستا‌های محروم را خودسازی دانشجو دانست و ابراز کرد: در این شرایط دانشجو در محیط پیرامونی از جمله مناطق محروم برای خدمات رسانی، رشد محرومان و زدون فقر و حوزه‌های مختلف در حد توان فعالیت دارد و البته مردم روستا‌ها از دانشجو انتظار آنچنانی برای کار‌های زیرساختی ندارند.

او خاطرنشان کرد: هنر دانشجو این بوده مشکلات با مردم آشنا شده و مسئولان و خیرین را برای آبادانی و رفع مشکلات پای کار بیاورند و در واقع از آنان مشکلات را مطالبه کنند و در این راستا تاکنون در بخش‌های مختلف از جمله راهسازی، تامین آب شرب، مسجد سازی و تیم‌های بهداشتی و درمانی موثر واقع شده‌اند.
 
جانشین بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: یکی از مهمترین کار‌های بسیج و تاثیر خوبی که در جامعه داشته بحث مطالبه گری و حضور در عرصه‌های اجتماعی بوده و در واقع خواسته‌های به‌حق مردم مطالبه گری می‌شود.

پرهیزگاری با تاکید بر اینکه دانشجویان بسیجی در صورت نیاز در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، محیط زیست، بصیرت بخشی و ... مطالبه گری می‌کنند، گفت: دانشجو نسبت به جامعه پیرامونی مسئولیت دارد و باید تاثیرگذاری داشته باشد.

او افزود: برنامه تلویزیونی گام دوم انقلاب به صورت دانشجویی-کارشناسی با حضور اساتید دانشگاه یاسوج و دانشجویان دانشگاه‌های مختلف از شبکه استانی دنا روز‌های پنجشنبه پخش می‌شود.
 
انتهای پیام/ط

۲۱ گروه جهادی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد خدمت‌رسانی کردند

برچسب ها: اخبار سلامت ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.