راه اندازی ۱۰۰ میز خدمت در ادارات ثبت احوال کرمان

مدیر کل سابق ثبت احوال استان کرمان از راه اندازی ۱۰۰ میز خدمت برای تسهیل کار ارباب رجوع در ادارات ثبت احوال این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین زین‌الصالحین، مدیر کل سابق اداره کل ثبت و احوال استان کرمان صبح یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر کل ثبت احوال استان کرمان با اشاره به اینکه یادی بکنیم از شهدای ثبت احوال که راه توسعه و پیشرفت را برای ما گشودند، گفت: اردیبهشت سال ۹۳ توفیق خدمت داشتم از بدو ورود با، اما و اگر‌هایی روبه‌رو بودم، اما معتقد بودیم که در کشور همه باید برای پیشرفت دست به دست هم دهیم و بعد‌ها دل‌ها به هم نزدیک شد و کار جهادی شکل گرفت.

زین‌الصالحین افزود: کار انسانی همراه با شجاعت و افتخارآفرینی شکل گرفت و جای خود را به، اما و اگر‌ها داد که نتیجه‌اش دوستی شد و در نهایت باعث شد ایراد زیرساخت‌ها در ثبت احوال حل شود.

او افزود: ما ۱۴ واحد استیجاری داشتیم، اما اکنون در همه استان ثبت احوال برای خود ساختمان دارد.

مدیر سابق ثبت احوال استان کرمان اظهار داشت: امروز ناوگان حمل و نقل ما ارتقا پیدا کرده و به روز رسانی شده، ما فضای عمومی خود را به سطحی رساندیم که هم ساختار فیزیکی و هم محیطی با نشاط برای کارکنان فراهم باشد، ما امروز به نرم بالایی در کشور رسیده‌ایم.

او گفت: امروز شناسنامه را طی دو تا سه روز تحویل می‌دهیم همچنین اقدامات بسیار خوبی از جمله تکریم ارباب رجوع، کسب رتبه‌های برتر استانی، تعامل بین دستگاه‌ها را در شناسنامه کاری خود داریم.

زین‌الصالحین گفت: معتقدیم در مباحث انسانیت، علوم و دانش حسن خلق و اراده نیاز است که در کرمان شکل گرفت و در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میز خدمت برای تسهیل کار ارباب رجوع وجود دارد.

مدیر کل سابق ثبت احوال استان کرمان بیان داشت: امروز سازمان ثبت احوال در همه موارد رشد کرده است در کل کشور در حوزه رضایت‌مندی ثبت احوال بالاترین نمره را در سطح کشور کسب کرده است.

او افزود: در ثبت احوال امروزه حرکت بر پایه دانش و جوان گرایی، حرکت به سمت فناوری است همچنین طرح زیست بوم فناوری در حوزه ثبت احوال در کشور در حال تدوین است.

در پایان محمد قاسمی مدیر کل جدید ثبت و احوال استان کرمان معرفی شد و از زحمات مدیرکل سابق زین الصالحین تقدیر شد.

انتهای پیام/ی

سازمان ثبت احوال در همه موارد رشد کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار