ثبت نام طرح اقدام ملی تولید مسکن تنها از طریق سایت امکان پذیر است

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: نام‌نویسی برای بهره مندی از این خدمت تنها از طریق سایت الکترونیکی tem.mrud.ir امکان پذیر است.

ثبت نام طرح اقدام ملی تولید مسکن تنها از طریق سایت امکان پذیر است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمدصدیق ثابتی اظهار داشت: طرح اقدام ملی به عنوان جدی ترین طرح تولید مسکن در دولت دوازدهم است و در آن تولید ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در دستور کار قرار دارد.

او افزود: از این تعداد تولید ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد بر عهده بنیاد مسکن و ساخت ۱۰۰ هزار واحد نیز بر عهده شرکت بازآفرینی در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت گذاشته شده است.

ثابتی با اشاره به چهار شرط برای ثبت نام متقاضیان اضافه کرد: داشتن تاهل، نداشتن مالکیت، داشتن سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر محل ثبت نام و استفاده نکردن از تسهیلات و مزایایی همچون زمین و تسهیلات یارانه ای از شرایط ثبت نام است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان یادآور شد: ثبت نام واجدین شرایط از روز شنبه ۱۸ آبان ماه در چهار استان آغاز شده و در آینده نزدیک در استان کردستان نیز شروع می‌شود.

او تاکید کرد: ثبت نام از متقاضیان بصورت سراسری و از طریق سایت tem.mrud.ir انجام خواهد شد ومتقاضیان از مراجعه حضوری به ادارات راه و شهرسازی خودداری کنند.

ثابتی افزود: ضمنا پذیرش متقاضیان سایت براساس ظرفیت مشخص شده استان و براساس واجدالشرایط بودن و اولویت ثبت نامی است.

او گفت: برای دریافت آخرین اطلاعات از طرح اقدام ملی تولید مسکن می‌توانند به سایت اداره کل راه و شهرسازی کردستان به آدرس Kurdistan.mrud.ir مراجعه کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ج

 از طریق سایت tem.mrud.ir مسکن ثبت نام کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود قادرزاده
۱۴:۲۸ ۲۵ آبان ۱۳۹۸
سلام اقای ثابتی نامه وزیر دارم ۷ ساله است نتوانستم هیچ تس

هلاتی بگیرم الان قرابود ثبت نام کنیم بعدازدهدقیقه بسته شداخراین همشد طرح