«صادرات»، دلیل کمبود و گرانی گاز سیلندری/ اعلام قیمت مصوب کپسول‌های ۲ و ۱۱ کیلویی

مدیرکل نظارت بر شبکه‌های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت با بیان اینکه کمبود و گرانی اخیر گاز سیلندری برای مصارف خانگی به دلیل مشکل تامین آن به واسطه صادرات است، قیمت‌های مصوب برای مصرف کنندگان سیلندر‌های ۲ و ۱۱ کیلوگرمی را اعلام کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر تقوی مدیرکل نظارت بر شبکه‌های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به گلایه‌هایی که درباره کمبود و گرانی گاز سیلندری برای مصارف خانگی و چرایی این کمبود و گرانی اظهار کرد: تمام بررسی‌ها و پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که در این ایام، مشکل در سمت تامین بوده است.

«صادرات»، دلیل کمبود و گرانی گاز سیلندری/ اعلام قیمت مصوب کپسول‌های ۲ و ۱۱ کیلویی

وی اضافه کرد: این مشکل علی‌الظاهر به واسطه بحث صادراتی است که شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی انجام می‌دهد.

تقوی با تاکید بر رعایت قیمت مصوب توسط توزیع کنندگان سیلندر گاز، از برخورد با هرگونه گرانفروشی در این بخش خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت مصوب مصرف کنندگان برای سیلندر ۲ کیلوگرمی، ۱۸۲۰ تومان و قیمت مصرف کننده سیلندر ۱۱ کیلوگرمی، ۸۷۰۰ تومان است.

مدیرکل نظارت بر شبکه‌های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت در پایان خاطرنشان کرد: مصرف‌کنندگان در صورت مواجهه با هرگونه گرانفروشی از این قیمت‌ها می‌توانند شکایت خود را به سامانه تلفنی ۱۲۴ اعلام کنند.

به گزارش تسنیم، در روز‌های اخیر کمبود گاز سیلندری برای مصارف خانگی برای برخی از مصرف‌کنندگان، مشکل ساز شده و این کمبود باعث افزایش قیمت آن نیز شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار