محور‌های برفگیر جیرفت تیغ زنی و نمک پاشی شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت:۲۰ کیلومتر از محور‌های برفگیر شهرستان جیرفت بامداد امروز تیغ زنی و نمک پاشی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احسان شاهرخی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به حوزه جنوب استان کرمان اقدامات اولیه حضور راهداران و دستگاه‌های سنگین در دو گردنه برفگیر جیرفت انجام شد.

احسان شاهرخی با اشاره به اینکه امسال ۱۵ روز زودتر راهداران عملیات برف روبی را در گردنه‌های برفگیر انجام دادند از آماده باش ۱۳۰ نفر نیروی راهدار و فعال شدن ۸ اکیپ راهداری در محور‌های ارتباطی جنوب استان خبر داد و گفت:بامداد امروز ۲۰ کیلومتر از محور برفگیر گردنه امیر المومنین تا گردنه سربیژن به همت عوامل راهداری و دستگاه‌های سنگین تیغ زنی و نمک پاشی شد.

  او با بیان اینکه در حال حاضر با تمام توان نیرو‌ها در راهدار خانه‌ها مستقر هستند از تعمیرات اساسی ماشین آلات راهداری و برطرف کردن مشکلات فنی این دستگاه‌های به همت اداره ماشین آلات این اداره کل خبر داد. معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان افزود: قبل از آغاز اجرای طرح راهداری زمستانی ۶۰ دستگاه سنگین و نیمه سنگین برای عملیات راهداری در جنوب استان به صورت آماده باش در آمده است.

 شاهرخی از رانندگان خواست با توجه به انجام عملیات  و دستگاه‌های راهداری در طول جاده‌ها شرایط را برای انجام عملیات و حرکت وسایل نقلیه راهداری فراهم کنند.

انتهای پیام/ی

۲۰ کیلومتر از محور‌های برفگیر شهرستان جیرفت  تیغ زنی و نمک پاشی شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار