نعمتیان: امیدوارم بازیکنان جوان، جایگزین خوبی برای با تجربه‌ها باشند / در ۲ هفته گذشته لیگ با بدشانسی مواجه شدیم

بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: بازی در کنار بازیکنان با تجربه فوق العاده است و امیدوارم بتوانیم جایگزین خوبی برای آن‌ها باشیم.

نعمتیان: امیدوارم بازیکنان جوان، جایگزین خوبی برای با تجربه‌ها باشند / در ۲ هفته گذشته لیگ با بدشانسی مواجه شدیمطا‌ها نعمتیان بازیکن جوان تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ابتدا درباره شرایط تیم ملی فوتسال تا قبل از آغاز رقابت‌های چهار جانبه مشهد گفت: شرایط تیم ملی خدا را شکر بسیار خوب است و با توجه به آن که تمرینات تیم ملی دیروز به پایان رسید تمامی بازیکنانی با انگیزه بالا در تمرینات حاضر شدند و ما در این اردو خود را آماده شرکت در رقابت‌های چهار جانبه مشهد کردیم و امیدوارم که بتوانیم در مسابقات مشهد که با حضور تیم‌های خوب اروپایی برگزار می‌شود، بهترین نتایج را کسب کنیم تا با آمادگی بالایی وارد مسابقات جام ملت‌های آسیا شویم.


بیشتر بخوانید: حسن زاده: تیم های آسیایی به سرعت در حال پیشرفت هستند/ گیتی پسند می تواند قهرمان شود


بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره دعوت شدن به تیم ملی و همچنین قرار گرفتن در کنار بازیکنان با تجربه هم گفت: بسیار خوشحالم که به تیم ملی دعوت شده ام و در کنار بازیکنان با تجربه تیم ملی حضور داشتم و از همین جا از کادر فنی تیم ملی و شخص ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی ممنونم که هوای بازیکنان جوان را دارد و همان طور که می‌دانید سرمربی تیم ملی سعی دارد در همه تمرینات از بازیکنان جوان هم دعوت کند تا استعداد‌های خود را نشان دهند. همچنین امیدوارم که بازیکنان جوان تیم ملی بتوانند با عملکرد خوب خود جایگزین‌های مفیدی برای بازیکنان با تجربه باشند.

طا‌ها نعمتیان بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان همچنین درباره حمایت‌های فدراسیون فوتبال از این تیم گفت: حمایت‌های فدراسیون فوتبال از تیم ملی بد نیست و تا حدود بسیاری حمایت‌های خود را انجام داده اند و امیدوارم که این حمایت‌ها را تا جام ملت‌ها هم ادامه دهند تا با آمادگی بالایی وارد مسابقات شویم.

بازیکن تیم فوتسال سن ایچ ساوه درباره شرایط سن ایچ در رقابت‌های نیم فصل دوم و همچنین بازی این هفته برابر تیم مس سونگون گفت: سن ایچ در این فصل از رقابت‌ها عملکرد خوبی داشته است، اما در دو هفته گذشته کمی با بد شانسی رو به رو شدیم و باعث شد که در برابر تیم‌های شهروند ساری و فرش آرا مشهد شکست بخوریم.


بیشتر بخوانید: عباسی: ناکامی تیم‌های ملی و باشگاهی را در آسیا جبران می‌کنیم


او درباره بازی این هفته برابر تیم مس سونگون هم گفت: بازی این هفته ما برابر مس سونگون یک دیدار بسیار سخت است، اما با تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم سعی می‌کنیم برابر مس سونگون بهترین نتیجه را کسب کنیم تا بتوانیم عملکرد خوب خودمان در نیم فصل اول را دوباره تکرار کنیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار تیم ملی فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار