فتاحی: نورافکن شایستگی حضور در تیم ملی بزرگسال دارد/ سناریوی فحاشی به قلعه نویی شکل گرفته است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: نورافکن قابلیت حضور در تیم ملی بزرگسالان دارد، اما به علت مسئولیتش در تیم ملی امید باقی ماند.  

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  دعوت از بازیکنان  این تیم به تیم ملی فوتبال اظهار کرد: به نظرم برخی از بازیکنان ما از جمله کیانی، پورقاز، منصوری و حسینی لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی دارند، اما آن‌ها در لیست جدید تیم ملی نیستند. البته ویلموتس نگاه ویژه‌ای به لیگ ایران دارد و بازیکنان خوب لیگ را به تیم ملی دعوت می‌کند که این موضوع خیلی خوب است.  

فتاحی درباره اینکه نورافکن به تیم ملی بزرگسالان دعوت نشد، گفت: نورافکن کاپیتان تیم ملی امید است و استیلی سرمربی این تیم درخواست داده بود که نورافکن همراه با تیم ملی امید باشد به همین علت در این تیم باقی ماند. البته ارزش نورافکن بیشتر از اینهاست و قابلیت حضور در تیم ملی بزرگسالان دارد، اما به علت مسئولیتش در تیم ملی امید به تیم بزرگسال دعوت نشد.  

در بازی با سایپا و پارس جنوبی جم از داوری ضربه خوردیم 

سرپرست سپاهان درباره اشتباهات داوری برای این تیم اظهار کرد: ما در بازی با تیم‌های فوتبال سایپا و پارس جنوبی جم از داوری ضربه خوردیم. در بازی با سایپا پنالتی ما را نگرفتند و در دیدار با پارس جنوبی جم برایمان پنالتی اشتباه گرفتند. به هر حال نامه اعتراض خود به داوری را به سازمان لیگ ارسال کردیم تا به کمیته داوران ارجاع بدهد و در این کمیته رسیدگی شود. داوران با کمترین دستمزد کار می‌کنند و افراد سالمی هستند، اما امیدوارم اشتباهاتشان را به حداقل برسانند.  

او درباره فحاشی به قلعه نویی در ورزشگاه‌ها بیان کرد: بله ما به این موضوع اعتراض کردیم و منتظر پاسخ فدراسیون فوتبال هستیم. سناریوی در یکی، ۲ سال در فوتبال ما شکل گرفته است که به قلعه نویی فحاشی می‌کنند و از مسئولان فوتبال انتظار داریم که نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.  

شانس آوردیم ویلموتس فقط از فیفا دی ها استفاده می کند 

فتاحی درباره تعطیلات لیگ برتر گفت: به هر حال  شانس آوردیم که ویلموتس فقط از فیفا دی‌ها استفاده می‌کند و لیگ برتر زیاد تعطیل نمی‌شود. تعطیلات فیفا دی در همه کشور‌ها اجباری است و فقط مربوط به کشور ما نیست و ما هم تابع برنامه‌های سازمان لیگ هستیم.  

سرپرست سپاهان درباره اینکه این تیم به دنبال قهرمانی در لیگ برتر است، بیان کرد: همه اعضای تیم تلاش خود را می‌کنند که در آخر فصل جایگاهی در شان باشگاه سپاهان بدست آوریم. به هر حال قلعه نویی از عملکرد تیم راضی است و بازیکنان هم با دل و جانشان بازی می‌کنند و امیدوارم مزد زحمات خود را در پایان فصل بگیرند.


 بیشتر بخوانید: سپاهان ۲ - تراکتور صفر/ شاگردان قلعه نویی با اقتدار در صدر ماندند/ دنیزلی در باخت هت‌تریک کرد


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.