بازداشت کش رو‌های زن تحت تعقیب پلیس کرمان در تهران

رئیس کلانتری ۱۷۳ امین آباد از دستگیری ۴ خانم کش رو زن که از اتباع بیگانه کش روی می‌کردند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حیدر مسن آبادی گفت: با وقوع چند فقره کش روی از اتباع بیگانه که برای زیارت بی بی شهربانو به این محل مراجعه کرده بودند، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تیم عملیات کلانتری در تحقیقات پلیسی به دست آوردند که سرقت‌ها توسط ۴ خانم که یکی از آن‌ها باردار می‌باشد، انجام می‌شود، عنوان کرد: مراقبت‌های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران در پایان هفته گذشته، مشاهده کردند که خانم بارداری به یکی از اتباع بیگانه خانم نزدیک و سه خانم دیگر نیز در اطراف این خانم باردار در حال تردد هستند.


بیشتر بخوانید: ترفند زوج تبهکار برای سرقت از آرایشگاه‌های زنانه/ سارقان حین فراردستگیر شدند


کلانتر محله امین آباد توضیح داد: ماموران کلانتری با مشاهده اینکه هر ۴ متهم قصد سرقت از خانم پاکسانی را دارند، عملیات دستگیری آنان را انجام و موفق شدند در یک عملیات ضربتی هر ۴ متهم را دستگیر و به کلانتری برای تحقیقات تکمیلی منتقل کنند.

*بازداشت کش رو‌های زن تحت تعقیب پلیس کرمان در تهران

مسن آبادی با اشاره به اینکه در بررسی‌های بیشتر از متهمان، تعدادی ارز و وجوه رایج کشور پاکستان و طلا کشف شد، افزود: در تحقیقات پلیسی به دست آمد که متهمان تحت تعقیب پلیس آگاهی کرمان هستند و پرونده‌ای نیز علیه متهمان با همین عنوان مجرمانه در آگاهی آن استان در حال تحقیق می‌باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار