اعزام بیش از ۲۰ هزار نفر از اردبیل به مناطق عملیاتی جنوب و شمالغرب کشور

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امسال بیش از ۲۰ هزار نفر از اردبیل به مناطق عملیاتی جنوب و شمالغرب کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در قالب کاروان‌های راهیان نور امسال بیش از ۲۰ هزار نفر از استان اردبیل از اقشار مختلف بسیج به مناطق عملیاتی جنوب و شمالغرب کشور اعزام می‌شوند.

او با بیان اینکه دوران دفاع مقدس گنجینه گرانبها برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت:کاروان‌های راهیان نور و یادواره‌های شهدا برنامه‌های هستند که در خصوص آن‌ها برنامه ریزی و تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شده است و یادواره شهدا و کاروان راهیان نور فناوری دوران دفاع مقدس محسوب می‌شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: اعزام دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف بسیجیان به کاروان‌های راهیان نور با هدف آشنا نمودن با جانفشانی شهدا، ایثار و فداکاری رزمندان و جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

عبدی تصریح کرد: سالانه از استان اردبیل بیش از ۲۰ هزار نفر از اقشار مختلف بسیج و مردم جهت زیارت یادمان‌ها و قدم گاه شهدای دوران دفاع مقدس در جنوب و شمالغرب کشور عزیمت می‌کنند که از این تعداد بیش از ۱۰ هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی شمالغرب و ۲ هزار دانش آموز به یادمان‌های جنوب کشور اعزام می‌شوند.

او ادامه در قالب کاروان‌های راهیان نور ۸ هزار نفر از اقشار مختلف بسیج از استان اردبیل جهت بازدید از مناطق عملیاتی و زیارت قدم گاه و یادمان‌های شهدا به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: از مهمترین اهداف راهیان نور عهد و پیمان با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، منویات مقام معظم رهبری و راه سرخ شهدای والامقام می‌باشد.

عبدی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، بیان داشت: امروز با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری مسئولیت اساسی، خطیر و مهم را بر عهده دانش آموزان و جوانان کشور گذاشته اند؛ حضور جوانان در یادمان‌ها و آشنایی با صورت وسیرت شهدای عزیزمان این امکان را فراهم می‌سازد که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود.

او افزود: دشمنان می‌خواهند روحیه ایثار و شهادت را در جوانان و نوجوانان تغییر دهند و راهیان نور یکی از طرح‌هایی است که جوانان و تمام اقشار را با این روحیه آشنا می‌کند.

انتهای پیام/ح

اعزام دانش آموزان اردبیلی به مناطق عملیاتی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.