جشنواره تئاتر کودک و نوجوان فرصتی برای دیده شدن استعداد های جوان

کارگردان جوان اصفهانی گفت: جشنواره بین المللی تئاترکودک و نوجوان همدان فرصتی برای معرفی استعداد های جوان ویکی از بزرگترین جشنواره تتاتر کشور است.

احترام به سالمندان پیام یک نمایش در جشنواره همداننورالله لک کارگردان نمایش خیابانی "یک چالش و نه چندان"  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: نمایش های این جشنواره قابل رقابت با جشنواره های فجر و مریوان است و بدون شک کیفیت این جشنواره به ویژه در بخش نمایش‌های کودک بی نظیر است.

او گفت: محور اصلی نمایش "یک چالش و نه چندان" احترام به بزرگتر ها و سالمندان است.

نورالله لک، کارگردان این نمایش افزود:نخستین بار است که در جشنواره بین المللی  تئاتر کودک و نوجوان در همدان شرکت می کنم و این نمایش خیابانی را برای گروه سنی نوجوان آماده کرده ایم.

او با اشاره به اینکه امروز اثر ما داوری هم می شود افزود: افراد گروه ما را هنرجویان کارگاه بازیگری خودم اجرا می کنند.

لک ادامه داد: در این نمایش نوه ها برای آوردن مادر بزرگ از خانه سالمندان به خانه خود دنبال فروش وسایل خود و تامین هزینه پرستار برای مادربزرگ خود هستند.

کارگردان این نمایش گفت:تا امروز ۲ نوبت در محوطه مجتمع بوعلی سینا و محوطه مجتمع آوینی نمایش را اجرا کرده اند .

لک  ادامه داد: این نمایش با شرکت ۹ نفر از شهرستان خمینی شهر اصفهان در بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به اجرا در می آید.

نورالله لک پیش از این جشنواره در جشنواره های مختلف کشوری فجر،شاهد و مرور جوایزی را کسب کرده است.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به دبیری مجید قناد  از ۱۶ ماه جاری آغاز شده و تا ۲۱ آبان ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام / ا

کیفیت  جشنواره بین المللی کودک و نوجوان همدان  به ویژه در بخش نمایش‌های کودک بی نظیر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.