آذری: حکم کمیته انضباطی بیاید، درباره پرسپولیسی‌ها صحبت می‌کنم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بیان کرد که زمانیکه حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بیاید، درباره پرسپولیسی‌ها صحبت می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، گابریل کالدرون را با محرومیت یک جلسه‌ای مواجه کرد، حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس بیان کرد: نکونام را از سرمایه‌های فوتبال ایران می‌دانیم، ولی متاسفانه ایشان برخلاف اظهار نظر و اتفاق نظر کارشناسان داوری مبنی بر تصمیم درست داور در اعلام پنالتی به نفع پرسپولیس در دیدار با ماشین سازی و فولاد اعلام این ۲ پنالتی به نفع پرسپولیس را نادرست خوانده و در ادامه عنوان کردند که باید به یکسری چیز‌ها شک کرد.

او افزود: این ادعای او اتهام و ابهام وارد کردن به ارکان فوتبال، جامعه داوری و باشگاه پرسپولیس است و باید پاسخگوی آن باشند.


بیشتر بخوانید: پیشنهاد پرسپولیسی‌ها به لژیونر معروف تکذیب شد


برای پیگیری این موضوع با سعید آذری، مدیرعامل فولاد خوزستان تماس گرفتیم و او در این باره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس از نکونام شکایت کرده است یا خیر، گفت: تا زمانیکه کمیته انضباطی حکمی نداده است، نمی‌توانم در این باره صحبت کنم. کمیته انضباطی باید ابتدا حکم صادر کند تا درباره پرسپولیسی‌ها صحبت کنم.

لازم به ذکر است، پرسپولیس و فولاد در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که سرخ‌ها با گل ترابی به پیروزی رسیدند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
شما ب جای این بازی در مورد بازی فولاد با نفت مسجد سلیمان صحبت کن که دو تا گل سالم نفت رو داور مردود اعلام کرد بعد هم در مورد جادو جمبل سرپرست تیمتون صحبت کن هر وقت تونستی جواب اینا رو بدی در مورد بازی که تمام کارشناسای داوری تصمیمات داور رو درست اعلام کردند صحبت کن
آخرین اخبار