پیام تبریک فرمانده انتظامی مازندران به مناسبت هفته وحدت

فرمانده انتظامی استان در پیامی میلاد پیشوای بزرگ جهان اسلام و هفته وحدت را به همه همکاران و مسلمانان جهان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پایگاه خبری پلیس اعلام کرد: سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در پیامی میلاد پیشوای بزرگ جهان اسلام و هفته وحدت را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته وحدت، ایام همدلى و هفته درس آموزى از کلاس معلم بشریت، حضرت ختمى مرتبت (ص) است که بر برکت میلادش، چهره جهان دگرگون شد، شرک‌ها و نفاق‌ها به یکرنگى گرایید و خصومت هاى چندین ساله به اخوت اسلامى مبدل شد و عرب و عجم، سیاه و سفید و مهاجر و انصار، برادر شدند.

نعمت الهى در سایه میلاد پیامبر نور، بر مردم تکمیل شد و مردم راه را از چاه باز شناختند و در سایه هدایت هاى آن رسول وحدت و برادرى، از ضلالت به هدایت و از ظلمت به نور و از تفرقه به وفاق رسیدند؛ و اکنون که پیش از چهارده قرن از آن تاریخ مى گذرد، هم خاطره آن میلاد، شکوه آفرین و الفت بخش است، هم وحدت به صورت یک نیاز اساسى براى امت محمدى (ص)، چهره مى نماید و جلوه هاى این همبستگى مشتى محکم خواهد بود بر دهان دشمنانى که در تفرقه مردم، خواب سیادت و سالارى خویش را مى بینند و رویاى «تفرقه بینداز و حکومت کن» را در سر مى پرورانند.

هفته وحدت، هفته شعور و شور و ایثار و فداکارى و اخوت و صمیمیت است که روح پرور است و دل انگیز و زداینده کینه‌ها و کدورت‌ها و خودخواهى‌ها و خودبینى‌ها و بدون تردید یکی از راهکار‌های مهم در پیروزی بر مشکلات جهان اسلام و نیل به استقلال سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، تشکیل جبهه متحد اسلامی است.

فرماندهی انتظامی استان مازندران با گرامی داشت و تبریک هفته وحدت به همه مسلمانان جهان امید آن دارد تا در چشم انداز افق وحدت، صبح ظفر بدمد و شب تفرقه به سر آید و وعده خدا به امامت مستضعفین و وراثت زمین، تحقق یابد؛ و به یاری خدا که آن روز، دیر نخواهد بود.

انتهای پیام/س
 

تبریک فرمانده انتظامی مازندران به مناسبت میلاد پیامبر (ص)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار