میدان داری در فضای مجازی، از اولویت‌های باشگاه خبرنگاران جوان

رئیس باشگاه خبرنگاران جوان در بیرجند: میدان داری در فضای مجازی از اولویت‌های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، هنرمند ، رئیس باشگاه خبرنگاران جوان کشور امروز در بازدید از باشگاه خبرنگاران خراسان جنوبی گفت: رشد و بالندگی در این فضا به خوبی احساس می‌شود و مرکز خراسان جنوبی از بهترین مراکز در جهت پیشبرد اهداف باشگاه خبرنگاران جوان به ویژه درزمینه آموزش نیروی کار است.

او افزود: در فعالیت‌های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی روی دو نکته تمرکز ویژه داریم که یکی جریان سازی و میدان داری در فضای مجازی است و دیگری هم تهیه گزارش‌های تحلیلی و تحقیقی به خصوص در زمینه رفع مشکلات مردم و واحد‌های تولیدی است.

هنرمند با اشاره به تربیت نیرو‌های خلاق در باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی گفت: تأمین نیروی جوان و انقلابی در عرصه رسانه را وظیفه خود می‌دانیم.

آینه دار  مدیر کل صداوسیمای خراسان جنوبی نیز در نشست معاونان صداوسیمای استان با حضور رئیس باشگاه خبرنگاران جوان کشور گفت: باشگاه خبرنگاران جوان استان در ۱۷ آبان سال ۸۶ کار خود را در مرکز استان آغاز کرد و چندروز گذشته نیز شاهد دوازدهمین سالگرد تاسیس باشگاه بوده ایم.

او با بیان اینکه هم اکنون ۲۲ نیروی کار در باشگاه خبرنگاران جوان استان در حال فعالیت هستند افزود: در شهرستان‌های استان نیز تاکنون ۶ خبرنگار برای فعالیت در باشگاه خبرنگاران جوان آغاز به فعالیت کرده اند.

آینه دار گفت: امسال ۴ نیرو از باشگاه خبرنگاران جوان به دو حوزه صدا و خبر مرکز استان وارد شده اند که نشان از توانمندی باشگاه در پرورش نیروی انسانی است.

مدیر کل صداوسیمای خراسان جنوبی همچنین با اشاره به بخش خبری ۱۱ شبکه خاوران که محصول باشگاه خبرنگاران جوان استان است گفت: در باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی ایده و تولید از سمت خود باشگاه صورت می‌گیرد و در این حوزه دارای استقلال کامل است برای باشگاه خبرنگاران جوان افق بالاتری را پیش بینی می‌کنیم و حتی امادگی تحویل یک بخش خبری با عنوان مجله خبری آخرهفته‌ها به باشگاه خبرنگاران استان را داریم.

حاجی نژاد مدیر امور استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان کشور نیز از برگزاری همایشی در زمینه آسیب شناسی و هم اندیشی مدیران مراکز ۲۹ و ۳۰ ابان ماه در بافق یزد خبر داد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.