نماینده، ولی فقیه در لرستان تأکید کرد؛

گام دوم انقلاب به دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور امام زمان است

امام جمعه خرم‎ آباد گفت: دشمنان در تحلیل‌های خود مساله عاشورا، غدیر و مهدویت را به عنوان سه عنصر موفقیت انقلاب و نظام اسلامی مطرح کرده‎اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‎ آباد گفت: دشمنان در تحلیل‌های خود مساله عاشورا، غدیر و مهدویت را به عنوان سه عنصر موفقیت انقلاب و نظام اسلامی مطرح کرده‎اند.

میرعمادی روز یکشنبه در شورای سیاست گذاری، پشتیبانی و هماهنگی فعالیت‌های مهدوی افزود: ولایت و باور امام از اعتقادات دینی و عمیق ما است که به حیات امام زمان (عج) و وجود آن حضرت زنده ایم و موفقیت ما به برکت ایشان است.

او با اشاره به تاثیرگذاری اعتقاد به امام در زندگی انسان‌ها تصریح کرد: این مهم در گذشته در زندگی فردی خیلی مهم بود به نحوی که افراد با توسل به امام زمان (عج) معنویت می‌یافتند.

 نماینده، ولی فقیه در لرستان ادامه داد: در هر دوره‌ای که اعتقاد به امام زمان (عج) در زندگی اجتماعی نقش آفرینی کرده، دشمنان برای کاهش این باور تلاش کرده اند و به همین دلیل در طول تاریخ افرادی برای گمراه کردن مردم، ادعای امامت و ارتباط با امام (عج) را داشتند.

آیت الله میرعمادی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اعتقاد به امام و مهدویت نه فقط در زندگی فردی بلکه در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی ما نقش آفرین و برجسته شد.

او افزود: اکنون این اعتقاد و باور به منصه ظهور رسیده که انقلاب زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است و تا به امروز نیز با این هدف پیش رفته ایم.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با اشاره به ۴۰ سال فعالیت فرهنگی و دینی در خصوص مهدویت اظهار داشت: رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم دیگری از مساله امام زمان ارایه دادند و ما در این مرحله به دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی وآمادگی برای ظهور امام و ولایت ایشان هستیم.

آیت الله میرعمادی اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی عصر جدید آغاز و مفهوم قدرت را عوض کرد چراکه در گذشته، قدرت را در سلاح، تجهیزات نظامی و ثروت می‌دانستند، اما امروز این مهم در توده مردم نهفته است.

او، قدرت لایزال الهی را بالاترین قدرت‌ها دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی در جنگ، تحریم و مساله هسته‌ای معادلات را بر هم زد و امروز در شرایطی هستیم که می‌توانیم برای آینده برنامه داشته باشیم چراکه تجربه ۴۰ سال گذشته، توانمندی، نیرو و امکانات داریم.

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه فعالیت‌های مهدوی در ۴۰ سال دوم باید رنگ و شکل دیگری داشته باشد اظهار داشت: این مهم نباید به برگزاری جشن و مراسم و وپلاکارد (دست نوشته) خلاصه شود.

آیت الله میرعمادی تصریح کرد: در گام دوم باید بحث هدایت انقلاب به سمت ظهور و آمادگی، تلاش و جهت دهی فعالیت‌ها سوق داده شود.

او گفت: در این راستا دستگاه‌های مختلف همچون دادگستری، نیروی انتظامی و سپاه، دانشگاه‌ها و جریانات سیاسی و احزاب می‌توانند با ایجاد عدالت عمومی، امنیت، حرکت‌های علمی و سیاسی در راستای تحقق سبک زندگی معنوی برخاسته از مهدویت تلاش کنند.

امام جمعه خرم آباد افزود: اثر این اقدام، تداوم انقلاب، معنویت مردم و توجه جامعه به امام زمان (عج) است.

انتهای پیام/ر

عاشورا، غدیر و مهدویت سه عنصر موفقیت انقلاب اسلامی از دیدگاه دشمنان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.