کرمانشاهیان بیش از ۱۰ هزار تماس با شهرداری گرفتند

مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه از پاسخگویی این مرکز به ۱۰ هزار تماس در سال جاری خبر داد.

کرمانشاهیان بیش از ۱۰ هزار تماس با شهرداری گرفتندبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  نساء هاشمی با اشاره به برقراری بیش از ۱۰ هزار تماس در سال جاری با سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه گفت: از مجموع این تعداد تماس، ۴۲ درصد آن مربوط به مشکلات خدمات شهری، ۳۷ درصد در خصوص مسائل فنی و عمرانی و ۲۱ درصد در خصوص سایر حوزه‌های شهری بوده است.

او با بیان اینکه  بیشترین تماس‌ها در خصوص مشکلات مناطق پنج، هفت و سه شهرداری کرمانشاه بوده است گفت: در ساعات اداری اپراتور‌ها مسئولیت پاسخگویی به تماس‌ها را برعهده دارند و بعد از این ساعت همه تماس‌ها ضبط شده و در روز بعد به صورت کامل بررسی می‌شود در روز‌های خاص مانند روز‌های بارانی که ممکن است شهروندان با مشکلات بیشتری مواجه شوند، پاسخگویی به صورت ۲۴ ساعته توسط اُپراتور‌ها صورت می‌گیرد.

هاشمی در ادامه در خصوص نحوه پیگیری گزارشات مردمی، گفت: بلافاصله بعد از تماس شهروندان کُدپیگیری برای آن‌ها ارسال می‌شود که می‌توانند از طریق تماس مجدد و اعلام آن کُد نسبت به وضعیت رسیدگی به شکایت خود مطلع شوند.

او ادامه داد: همچنین مجموعه بازخوردسنجی سامانه ۱۳۷، وظیفه پیگیری شکایت مطرح شده و اعلام نتیجه به شهروندان را بر عهده دارد.
انتهای  پیام/ز

 

 

برقراری تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه

برچسب ها: پسماند ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار