همرمان با سفر رئیس جمهور؛

آغاز ساخت سه پروژه در شهرستان خاتم

با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور ساخت سه پروژه در حوزه‌های مختلف آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در شهرستان خاتم  با اشاره به توسعه راه‌های مواصلاتی یکی از نیاز نیاز‌های اساسی شهرستان‌ها است، گفت: توسعه راه‌های مواصلاتی در توسعه کشور و استان‌های همجوار، کاهش ترافیک و جلوگیری از تصادفات نقش اساسی دارد.

او افزود: شهرستان خاتم با توجه به اینکه در چهار راه مواصلاتی استان‌های یزد، فارس کرمان واصفهان قرار گرفته کیفیت راه‌های مواصلاتی نقش مهمی در توسعه این شهرستان دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به افتتاح باند دوم محور هرات به شهربابک به طول ١۴ کیلومتر، ادامه داد: مسئولان استان کرمان برای تکمیل مسیردر حوزه استحفاظی خود تسریع داشته باشند.

دو پروژه در شهر مروست کلنگ زنی شد

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: پروژه سردخانه نگهداری و بسته بندی محصولات کشاورزی بااعتبار ۶٠ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ١٠ هزار متر مربع کلنگ زنی شد.

او افزود: با تکمیل این دو پروژه با سرمایه بخش خصوصی و تسهیلات اشتغال برای١٢ نفر به طور مستقیم و٩٠ نفر به طور غیر مستقیم فراهم می شود.

امیری ادامه داد: راه اندازی صنایع بسته بندی محصولات کشاورزی موجب افزایش درآمد و سود آوری برای کشاورزان می‌شود.

پروژه تولید میوه خشک در محیط خلأ و صنایع بسته بندی محصولات کشاورزی برای نخستین بار در کشور با اعتبار ۶٠ میلیارد ریال با سرمایه بخش خصوصی و اشتغال پایدار روستایی کلنگ زنی شد.

آغاز ساخت فاز دوم کارخانه فولاد آلیاژ قائم خاتم در هرات

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: ساخت فاز دوم کارخانه فولاد آلیاژ قائم خاتم در شهر هرات با ظرفیت سیصد هزارتن ذوب و سیصد هزار تن نورد با اعتبار ۶۵٠ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ٢٨٠ هزار متر مربع با سرمایه گذاری بخش خصوصی آغاز شد.

او افزود: احداث فاز دوم کارخانه فولاد زمینه اشتغال برای ۵٠٠ نفر از جوانان شهرستان خاتم فراهم می‌کند.

امیری با اشاره به ایجاد اشتغال برای جوانان، افزود: کارخانه فولاد آلیاژ قائم خاتم در فاز اول برای ۶٣٠ نفراشتغال داشته است و در فاز دوم برای ۵٠٠ نفر اشتغال ایجاد می کند.

انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار