ساکنان مسکن مهر سرپل ذهاب به خانه‌هایشان باز می‌گردند

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: ٢١ بلوک وارد عملیات مقاوم سازی شد و ٣بلوک که در مطالعات مهر تایید عملیات مقاوم سازی را نداشتند؛ تخریب شده و مجددا مورد بازسازی قرار گرفتند و اکنون آماده تحویل به ساکنان این مجموعه است.

ساكنان مسكن مهر سرپل ذهاب به خانه‌هايشان باز مي‌گردندبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت:  استاندار کرمانشاه مسکن مهر شهید شیرودی سرپل ذهاب را هم در اولویت مطالبات استان قرار داد تا علی رغم مشکلات ویژه و خاص مجتمع‌های بزرگ، با تعامل مجموعه استانداری، سازمان ملی زمین و مسکن و اداره کل راه و شهر سازی استان، عملیات عمرانی آغاز شود.


شریفی گفت: با این پیگیری‌ها و تامین منابع مالی مورد نیاز، مقاوم سازی پروژه که به جرات می‌توان یکی از کم نظیر‌ترین عملیات‌های مقاوم سازی اجرا شده در کشور نامید؛ آغاز شد.


او گفت: ٢١ بلوک وارد عملیات مقاوم سازی شد و ٣بلوک که در مطالعات مهر تایید عملیات مقاوم سازی را نداشتند؛ تخریب شده و مجددا مورد بازسازی قرار گرفتند و اکنون آماده تحویل به ساکنان این مجموعه است.

او  عنوان کرد: اجرای این مهم حاصل تلاش و پیگیری  بازوند و تعامل همه جانبه وزارت راه و شهرسازی با بوده است حجم بالای عملیات و گستردگی آن باعث شده در حین تحویل ٢١بلوک آماده، کماکان پیمانکار و تیم اجرایی برای رفع نواقص احتمالی در پروژه مستقر باشند.


شریفی گفت: در حال حاضر آسفالت محوطه شهید شیرودی سرپل ذهاب در حال انجام است.


انتهای پیام/ز

 

مقاوم سازی مسکن مهر شهید شیرودی سرپل ذهاب  

 

برچسب ها: راه و شهرسازی ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.