به دنبال جذب بازیکن هستیم

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان گفت: به دنبال جذب بازیکن هستیم ولی باید ببینیم شرایط باشگاه نامی نو فراهم می‌شود که بازیکن جذب کنیم یا خیر چون الان هم بازیکن خاصی آزاد نیست اما تلاش‌مان را برای جذب بازیکن انجام می‌دهیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،میترا چین‌سری سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو با تمجید از سطح کیفی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار داشت: لیگ فوتسال بانوان امسال خیلی پویاتر، فعال‌تر و قوی‌تر از سال‌های قبل برگزار شده و رقابت‌ها شدیدتر شده است و به همین خاطر نیم‌فصل سختی را پشت سر گذاشتیم.

او ادامه داد: نیم‌فصل نخست واقعا سخت بود، به خصوص با توجه به تغییرات عمده‌ای که در تیم‌مان داشتیم و شالوده اصلی تیم را عوض کرده و به بومی‌گرایی و جوان‌گرایی رو آورده بودیم، کار ما در آماده‌سازی سخت‌تر بود، اما در نهایت موفق شدیم با تلاش بازیکنان و شرایطی که پیش آمد، نیم‌فصل نخست را با رده پنجم به پایان برسانیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو با تمجید از سطح کیفی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان خاطرنشان کرد: تیم‌های خیلی خوبی در این دوره حضور دارند و همه‌ی تیم‌ها، چه آن‌هایی که در بالای جدول جای دارند و چه تیم‌های پایین جدول سرسختانه می‌جنگند. تیم‌های بالای جدول می‌خواهند جایگاه‌شان را حفظ کنند، تیم‌های رده پایین نیز چیزی برای از دست دادن ندارند و می‌خواهند خودشان را ثابت کنند. به همین خاطر کار ما و سخت‌تر شده و نسبت به دوره‌های قبل رقابت‌ها سنگین‌تر است. امیدوارم با تغییراتی که در نقل و انتقالات خواهیم داشت برای نیم‌فصل دوم آماده‌تر باشیم.

او با بیان اینکه سطح داوری‌های مسابقات فوتسال بانوان باید ارتقا یابد، گفت: داوری‌ها در این نیم‌فصل بالا و پایین زیاد داشت، اما با توجه به آنکه لیگ فوتسال بانوان ارتقا یافته و تیم‌ها، مربیان و بازیکنان پیشرفت خوبی داشته‌اند و بازی‌های سنگین و سطح بالای زیادی برگزار می‌شود، به نظر من فدراسیون باید داوران را هم تقویت کند تا بتوانند در سطح بالاتری قضاوت کنند. امیدوارم برای نیم‌فصل دوم داوران آمادگی بیشتری داشته باشند.

چین‌سری درباره فعالیت نقل و انتقالاتی نامی‌نو تصریح کرد: به دنبال جذب بازیکن هستیم و اسامی مورد نظرمان را به باشگاه داده‌ایم. باید ببینیم شرایط باشگاه فراهم می‌شود که بازیکن جذب کنیم یا خیر. چون الان هم بازیکن خاصی آزاد نیست، اما تلاش‌مان را برای جذب بازیکن انجام می‌دهیم. با توجه به بازی‌هایی که انجام داده‌ایم، نقاط قوت و ضعف تیم را ارزیابی کرده و تلاش می‌کنیم بر اساس آن، برای نیم‌فصل دوم آماده شویم.

او به ادامه روند نامی‌نو در نیم‌فصل دوم رقابت‌ها اشاره کرده و گفت: هدف اصلی ما رسیدن به پلی‌آف رقابت‌ها است. هدف نخست ما بومی‌گرایی و جوان‌گرایی بود که تا حدودی محقق شد و هدف دوم رسیدن به پلی‌آف است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به آن دست یابیم.

انتهای پیام/م

 

فدراسیون سطح داوری مسابقات را ارتقا دهد

منبع:تسنیم

برچسب ها: اخبارورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.