سارق حساب‌های بانکی در نقده دستگیر شد

فرماندهی انتظامی نقده از دستگیری سارق حساب‌های بانکی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رسول موذنی  فرماندهی انتظامی شهرستان نقده  گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی مبالغی به صورت اینترنتی برداشت شده است، موضوع در اسرع وقت تحت رسیدگی کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
 
او گفت :متهم با ایجاد درگاه‌های جعلی و از طریق هک اینترنتی توانسته بود از حساب بانکی پنج نفر به میزان ۴۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال سرقت کند.

فرماندهی انتظامی شهرستان نقده ادامه داد: با مراجعه یکی از شهروندان اهل نقده، ماموران انتظامی شهرستان توانستند یک سارق اینترنتی را دستگیر کنند که مبلغ ۲۸۰ میلیون ریال را از حساب این شهروند برداشت کرده بود.

او افزود:شهروندان پیامک‌های مربوط به تراکنش‌های مالی خود را فعال کرده و به محض وصول پیامک مبنی بر برداشت غیرمجاز از حسابشان نسبت به تغییر رمز اول و دوم اقدام کنند؛ مالباختگان نیز باید در اسرع وقت مراتب را از طریق مراجع قضایی و انتظامی پیگیری کنند.

فرماندهی انتظامی شهرستان نقده بیان کرد:طی سه ماه گذشته در نقده چندین سرقت اینترنتی توسط شهروندان این شهرستان به پلیس فتا گزارش شده که بیشترین مبلغ مربوط به حساب یکی از شهروندان به میزان ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.
 
انتهای پیام/م
 

دستگیری سارق حساب های بانکی در نقده

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.