برنامه های صدا و سیمای مرکز زنجان به مناسبت هفته وحدت

همزمان با آغاز هفته وحدت و میلاد مسعود پیامبر نور و رحمت حضرت محمدمصطفی (ص) و سلاله پاکش امام جعفر صادق (ع) برنامه‌های مختلفی در صداوسیمای مرکز زنجان تهیه و آماده پخش می‌باشد.

برنامه های صدا و سیمای مرکز زنجان به مناسبت هفته وحدتبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،همزمان با آغاز هفته وحدت و میلاد مسعود پیامبر نور و رحمت حضرت محمدمصطفی (ص) و سلاله پاکش امام جعفر صادق (ع) برنامه‌های مختلفی در صداوسیمای مرکز زنجان تهیه و آماده پخش می‌باشد.

معاونت سیما در برنامه جنگ شبانه «گجه لر» با رویکرد این ایام، ضمن دعوت از هنرمندان، شعرا و اجرای زنده مولودی خوانی، شعر و مدیحه گویی، گزارش مردمی و بخش‌های شاد دیگر به استقبال این ایام مبارک خواهد رفت.

پخش سیما حدود ۷۰۰ دقیقه برنامه شاد در قالب مستند، نماهنگ، سرود، تماشاخانه و فیلم سینمایی برای این ایام تدارک دیده است پخش خواهد شد.

شبکه استانی صدا هم برنامه روتین آخشاملار را این مناسبت اختصاص داده است و آیتم‌هایی متنوع و شاد همچون موسیقی زنده عاشقی و پاپ، دعوت از هنرمندان، ارتباط مستمر با مراکز کردستان، گلستان، کرمانشاه، مهاباد و سیستان و بلوچستان و ... در این برنامه گنجانده شده است.

ویژه برنامه رحمت آیه سی (آفتاب رحمت) نیز در روز ولادت پیامبر اکرم (ص) ضمن دعوت از کارشناسان، به تبیین ابعاد مختلف شخصیتی رسول گرامی اسلام خواهد پرداخت. این برنامه ساعت ۱۰ به مدت ۶۰ دقیقه میهمان شنوندگان خود خواهد بود.

همچنین اجرای مشترک با صدای مرکز کردستان دیگرویژه برنامه رادیو استان برای روز عید خواهد بود که از ساعت ۱۷ تا ۱۹ به مدت دوساعت حال و هوای هموطنان در آن استان را به سمع مردم استان می‌رساند.

سایر برنامه‌های روتین صدا هم در قالب آیتم‌های شاد و ویژه این ایام پخش خواهند شد.

پخش صدا نیز برنامه‌های متعددی را فراهم کرده است و در قالب سخنرانی‌های مرتبط به زبان محلی، پخش بیانات رهبر معظم انقلاب، آنونس و پی. اس.‌ای با مضمون وحدت جهان اسلام، سرود‌های آئینی و تولید و پخش ۱۳۰۰ آیتم در رادیو نما همراه مخاطبان خود خواهد بود.

معاونت اطلاعات و اخبار مرکز با برنامه ریزی صورت گرفته پوشش خبری مناسبت‌های ۲۰ شهر استان، گزارش‌های ویژه خبری، گفتگوی زنده، تفسیر خبر و گزارش‌های ارسالی به واحد مرکزی خبر، رویداد‌های هفته وحدت را منعکس خواهد نمود.

معاونت فضای مجازی هم همگام با حوزه‌های تولیدی آیتم‌های متنوعی را تدارک دیده که می‌توان به تولید دو مورد اینفوگرافیک، ۳ مورد پوستر، ۱۰ مورد ویدئو، نماهنگ و کلیپ، ۵ مورد پادکست، پخش زنده اینستاگرامی جشن‌های میلاد و راه اندازی پویش مردمی هفته وحدت اشاره کرد.
 
انتهای پیام/ن
 

برنامه های  شبکه اشراق مرکز زنجان به مناسبت هفته وحدت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.