افزایش ۱۲۰ درصدی کشفیات سیگار قاچاق دراستان/جریمه ۹۲۸ میلیونی قاچاقچی سیگار در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به افزایش کشفیات سیگار قاچاق در استان از جریمه ۹۲۸ میلیونی قاچاقچی سیگار خبر داد.

افزایش کشفیات سیگار قاچاق در زنجان/جریمه ۹۲۸ میلیونی قاچاقچی سیگار در زنجانمدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با اشاره به اینکه یکی از بیشترین فراوانی پرونده‌های ارجاعی به تعزیرات حکومتی متعلق به پرونده‌های قاچاق است، گفت:  امسال بیشترین پرونده قاچاق رسیده در حوزه سیگار است.
 
او با اشاره به اینکه  از آغاز سال جاری تا کنون  ۶۴ پرونده  سیگار قاچاق در شعب این اداره کل تشکیل شده است اضافه کرد: این آمار در سال  گذشته ۲۸ پرونده بوده که  نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان از  افزایش ۱۲۰ درصدی دارد.

ممیزی با اشاره به اینکه پرونده‌های مربوط به این بخش همچون سایر پرونده‌های قاچاق در اسرع وقت در تعزیرات حکومتی رسیدگی شده است، از جریمه ۹۲۸ میلیونی قاچاقچی سیگار در زنجان خبر داد.

او افزود: در بازرسی از  یک دستگاه  اتوبوس مسافربری  مقادیری پوشاک و تعداد ۳۵۳ هزارو ۲۰۰ نخ محموله سیگار قاچاق کشف و ضبط  شد.

ممیزی ادامه داد: این محموله به صورت غیر قانونی وارد کشور  و  از مرز‌های مرزی به مقصد تهران  بارگیری شده بود.

این مسئول ادامه داد: با احراز قاچاق بودن محموله، حکم مقتضی صادر و بر اساس آن عامل قاچاق علاوه بر ضبط سیگار‌های مکشوفه به نفع دولت، به پرداخت جریمه نقدی به میزان ۹۲۸ میلیون در حق صندوق دولت محکوم شد.

ممیزی با بیان اینکه برای مبارزه با قاچاق کالا، اقدامات هوشمندانه و همه‌جانبه همه دستگاه‌های اجرایی نیاز است، خاطر نشان کرد:  برای مبارزه با  پدیده قاچاق، باید از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی به‌ویژه رسانه‌ها استفاده کرد.

انتهای پیام/ن

 

کشف سیگار قاچاق در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.