وجود انشعابات غیرمجاز در شبکه آبرسانی روستایی

مدیر امور آبفا اهواز از وجود انشعابات آب غیرمجاز در شبکه آبرستانیی روستایی در اطراف شهر اهواز خبر داد.

آریا خاکی مدیر امور آبفا اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از معیار‌های اصلی پایداری شبکه‌های آبرسانی می‌توان به وجودانشعابات غیرمجاز در شبکه اشاره کرد و به همان نسبت که انشعابات غیرمجاز وجود دارد ناپایداری و آلودگی‌ها درشبکه آب ایجاد می‌شود.

او با اشاره به وجود انشعابات غیرمجاز در شبکه‌های آبرسانی روستایی بیان داشت: در مسیر لامی روستای دغاغله تا روستای اوبغال ۱۳ روستا باجمعیت ۲۰ هزار نفر وجود داردکه ۴ هزار و ۵۰۰ خانوار را شامل می‌شود و ۲ هزار و ۱۵۰ خانوار مشترک قانونی اداره آب و فاضلاب هستند.

خاکی افزود: بقیه آن‌ها که حدود ۲ هزار و ۵۰ مشترک غیرقانونی پایش شده که ۸۵۰ فقره انشعابات غیرمجاز تجاری و صنعتی کشف شده است.

مدیر امور آبفا اهواز تصریح کرد: با تاکیدات مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی اهواز داشت از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری و رصد هستند و صدور اجراییه که با این کار ۱۰۰ فقره از آن‌ها انشعابات مجاز وصل کردند.

این مقام مسئول گفت: انشاءالله با همت کارکنان اداره آب و فاضلاب روستایی دارند و همکاری که دهیار‌ها و شورا‌ها دارند با جمع آوری این انشعابات غیرمجاز به بالابردن شاخص‌های کمی و کیفی آب کمک کرد و شاهد آبرسانی مطلوب به تمامی روستا‌ها باشیم.

انتهای پیام/م

برررسی عوامل افت فشار آب در روستاها

برچسب ها: بحران آب ، انتقال آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.