جزئیات نحوه خدمات‌رسانی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد به زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی

سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد جزئیات نحوه خدمات رسانی قرارگاه جهادی این دانشگاه را به زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی، تشریح کرد.

جزئیات نحوه خدمات‌رسانی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی به زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقیبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد صالحی آرا، سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اظهار کرد: در ساعات اولیه وقوع زلزله در استان آذربایجان شرقی، دانشگاه آزاد با محوریت واحد تبریز اقدام به ارائه خدمات به زلزله زدگان کرد.

او با بیان اینکه قرارگاه جهادی دانشگاه آزادی برای ارائه خدمات به زلزله زدگان در شهرستان میانه مستقر شد، گفت: در این قرارگاه فرعی دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد در قالب گروه های امدادی در حال خدمت رسانی به مردم مناطق زلزله زده به خصوص روستاهای بیشتر آسیب دیده شهرستان میانه هستند.

سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد با اشاره به بازدید خود از روستاهای ورنکش، حلمسی، اشنار، گاوینه رود و برزلیق گفت: قرارگاه دانشگاه آزاد  با تمام توان در حال امداد رسانی به مردم این روستاها است و با توجه به سرمای هوا، مردم این مناطق زلزله زده به وسایل گرما زا نیاز بیشتری دارند.

به گفته او؛ واحدهای دانشگاه آزاد برای ارسال اقلام خود به مناطق زلزله زده می توانند با قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد در شهرستان میانه هماهنگی های لازم را انجام دهند.


پاسخ به سوالات دانشجویی را اینجا بخوانید


صالحی آرا با بیان اینکه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد با ورود به موقعیت هایی مانند وقوع زلزله، روحیه جهادی را در مجموعه دانشگاه پرورش داده است، گفت: خوشبختانه جوانان دانشجوی ما در این موقعیت ها خوش درخشیده و ثابت کرده اند در صورت سپردن امور به جوانان بهترین کار به ثمر خواهد نشست.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار