برگزاری کارگاه کوهستان برای مددجویان نکایی

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نکا از برگزاری‌ کارگاه کوهستان برای مددجویان زیر پوشش در منطقه محروم این شهرستان خبر داد.

برگزاری کارگاه کوهستان برای مددجویان نکاییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین‌بریمانی ورندی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نکا با اشاره به برگزاری کارگاه کوهستان برای مددجویان منطقه محروم این شهرستان، گفت: این کارگاه در قالب اردوی یک روزه و با آموزش‌های مسائل حقوقی، احکام دینی، بهداشت فردی، ایجاد انگیزه توانمندسازی و اشتغالزایی برای مددجویان د ر روستای چرمی برگزار شد.

او با بیان اینکه این کارگاه آموزشی در یکی از دورترین و محروم‌ترین نقطه‌های شهرستان برگزار شد، افزود:در این کارگاه چهل نفر از مددجویان حضور داشتند.

رئیس کمیته امداد نکا با اشاره برگزاری دوره آموزشی فرهنگ کار و تلاش برای ۱۲۰ مددجو گفت: این دوره آموزشی با هدف آشنایی و آماده سازی افراد مستعد برای دریافت وام اشتغال مددجویان اجرا می‌شود.

او افزود: چهار دوره کلاس فرهنگ کار و تلاش از ابتدای امسال تا کنون برای مددجویان مستعد برگزار شده است و در این کلاس‌ها این افراد برای ایجاد فرصت‌های شغلی راهنمایی و ترغیب شدند.

بریمانی گفت: در نکا ۶ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/س

برگزاری کارگاه کوهستان برای مددجویان منطقه محروم نکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار