بسته اخبار حوادث استان مرکزی؛

پراید سواری لامپ‌های قاچاق/ مواد فروشان در چنگ قانون

مهم‌ترین حوادث بیستم آبانماه سال ۹۸ را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه بیستم آبانماه سال ۹۸ را در این بسته خبری بخوانید:

پراید سواری لامپ‌های قاچاق

سرهنگ پرویز اسدی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از کشف ۴ هزار لامپ قاچاق در شهرستان ساوه خبر داد.

سرهنگ اسدی افزود: در عملیات ماموران انتظامی شهرستان ساوه چهار هزار عدد لامپ قاچاق از یک دستگاه خودرو وانت پراید کشف شد.

قاچاق از پارچه تا خامه ساز

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان شازند ۸۲ طاقه پارچه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال از ۲ دستگاه خودروی سواری کشف شد.

سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: با تشدید طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، تیمی از ماموران انتظامی شهرستان، ۲ دستگاه خودروی سواری حامل بار قاچاق را در یکی محور‌های مواصلاتی این شهرستان شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ سپهوند افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده، ۸۲ طاقه پارچه قاچاق که با نظریه کارشناس پلیس آگاهی یک میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال ارزش گذاری شده است، کشف شد.

او با اشاره به عملیات دیگر پلیس این شهرستان گفت: در این عملیات یک دستگاه خودروی سواری حامل لوازم خانگی قاچاق توقیف و تعداد ۱۴۸ دستگاه شیر جوش، چای ساز، خامه ساز، لوازم سرامیکی و تزئینی و پارچه قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در این عملیات‌ها ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

مواد فروشان در چنگ قانون

سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: در عملیات پلیس شهرستان اراک ۴۰ کیلوگرم ماده مخدر در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف شد.

سرهنگ مختاری همچنین از دستگیری ۴ توزیع کننده مواد مخدر و و کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم ماده مخدر تریاک در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.