رئیس اداره دامپزشکی دهلران عنوان کرد؛

معدوم سازی بیش از ۲ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در هلران

رئیس اداره دامپزشکی دهلران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۶۸ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف معدوم شده است.

معدوم سازی بیش از ۲ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در هلران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، ایوب دارابی رئیس اداره دامپزشکی دهلران گفت: ۱۲ هزار و ۶۶۰ مورد بازرسی از اماکن عرضه گوشت و فرآورده‌های خام دامی ۶ ماهه اول سال جاری در شهرستان انجام شده است.

او افزود: ۲ هزار و ۶۸ کیلوگرم مواد لبنی، تخم مرغ، گوشت مرغ، ماهی و گوشت قرمز فاسد و غیرقابل مصرف در جریان این بازرسی‌ها ضبط و معدوم شد.

رئیس اداره دامپزشکی دهلران با اشاره به نظارت بر کشتار یک هزار و ۱۶ راس دام سبک و سنگین طی مدت یاد شده تاکید کرد: ۴۷ هزار و ۷۱۲ کیلوگرم گوشت قرمز بهداشتی و تایید شده در شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شد.

دارابی یادآور شد: نظارت بر تولید یک میلیون و ۶۲ هزار قطعه مرغ گوشتی و صدور گواهی بهداشتی حمل به مقصد کشتارگاه، نظارت بر تولید ۴۴۴ تن شیر خام و صدور گواهی بهداشتی به مقصد مراکز جمع آوری شیر، نظارت بر تولید ۲۰۰ هزار قطعه ماهی و صدور گواهی بهداشتی به مقصد مراکز عرضه، تایید ورود ۸۹۲ هزار و ۲۴۰ قطعه جوجه یک روزه، صدور گواهی بهداشتی برای تعداد ۹۵ هزار و ۶۰۲ راس دام سبک عشایر کوچرو به مقصد استان‌های کرمانشاه، لرستان و همدان و صدور گواهی بهداشتی برای ۳۰۰ کلنی زنبور عسل از دیگر اقدامات در حوزه نظارت بر نقل و انتقال دام و فرآورده‌های خام دامی در شهرستان است.

انتهای پیام/غ

در سال جاری بیش از ۲ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در دهلران معدوم شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.