وضعیت ناخوشایند واحدهای تولیدی در شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد وضعیت واحدهای صنعتی در شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد را ناخوشایند دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست کارگروه اشتغال،سرمایه گذاری و رفع موانع تولید شهرستان چرام، گفت: بیش از آنکه تحریم های خارجی نظام اقتصادی،کشور را اذیت کند،قوانین مزاحم و مشکلات عدیده ای که امروز گریبانگیر آن هستیم سهم بسیار زیادی دارد.

رئیس اتاق بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نشست کارگروه اشتغال،بیان کرد: این رویکرد، رویکرد جدیدی هست که در این راستا به این نتیجه رسیدیم که شورای گفتگو را در شهرستان ها برگزار کنیم به دلیل اینکه بسیاری از واحدهای ما در شهرستان ها مایوس هستند.

او افزود: جنگ، جنگ اقتصادی است و بر همه ما مبرهن بوده که دشمنان ما آخرین حربه و تلاش های خود را در این زمینه به کار میبرند.

کیانی، ادامه داد: انتظار بخش خصوصی این است که همانگونه که ما در شعار می‌گوییم در حال جنگ اقتصادی هستیم، قوانین، مقررات و بخشنامه ها دستورالعمل ها و رفتارمان هم رفتار مدیریت جنگی باشد.

او افزود: اعلام می‌کنیم جنگ اقتصادی است اما اگر در شرایط جنگ اقتصادی بخواهیم رفتاری کنیم که در شرایط عادی داریم نمی توانیم موفق باشیم.

این مسئول اضافه کرد: بحث مجوزها، رفتار بانکی، مسائل بازار دست به دست هم داده تا یک صنعتی نتواند سر پای خود بایستد،خروجی جلسه یک رونقی باشد که در فرمایش مقام معظم رهبری هم مدام تکرار می شود که می گویند موانع را بردارید.

انتهای پیام/ط

وضعیت واحدهای صنعتی در استان ناخوشایند است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.