رویای ونگر درباره رونالدو و مسی

سرمربی سابق تیم فوتبال آرسنال از رویای خود درباره حضور مسی و رونالدو در این تیم گفت.

ونگر:حضور رونالدو و مسی در آرسنال رویای من بودبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت «بین اسپورت»، آرسن ونگر سرمربی سابق تیم فوتبال آرسنال در آخرین گفت و گو خود با رسانه عربی درباره با آخرین سال های حضورش در این تیم انگلیسی اظهارات جالبی را به زبان آورد و درباره با امضای قرارداد با چند بازیکن مطرح دنیای فوتبال بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۸ خبر داد.


بیشتر بخوانید:پنج بازیکنی که باید از جمع توپچی‌ها جدا شوند


ونگر درباره با احتمال عقد قرارداد با برخی از بازیکنان سرشناس گفت: سال ها پیش در تلاش بودم تا پیکه و مسی را راضی به حضور در آرسنال کنم. من این بازیکنان را از زمان حضور در آکادمی بارسلونا زیر نظر داشتم و امیدوار بودم آن ها در تیم آرسنال حضور یابند. آن زمان مسی بازیکنی معمولی بود و احتمال انتقالش به تیم آرسنال بسیار آسان تر از گذشته بود.

ونگر در ادامه افزود: البته در تلاش بودم تا پیش از سر الکس فرگوسن و کارلوس کی روش نیز رونالدو را از تیم سلتیک به آرسنال بیاورم و حتی پس از جدایی اش از رئال مادرید نیز صحبت های با او درباره با تیم آینده اش داشتم.این فوتبالی بود که من به آن علاقه داشتم.

ونگر در ادامه بیان کرد: من در زندگی خود شخصیت بزرگی داشتم و شخصیت های بزرگی هم در کنار من بودند.

ونگر همچنین درباره با آخرین شایعات حضور در تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان گفت:حضور من در تیم فوتبال بایرن مونیخ دور از انتظار و دروغ نیست و جای خالی سرمربی در این تیم می تواند با حضور من پر شود اما باید بدانید در حال حاضر من کاندیدا نبودم چراکه در حال حاضر علاقه به کار ندارم و می خواهم برای دومین فصل متوالی استراحت کنم.


بیشتر بخوانید:لسترسیتی ۲ - آرسنال صفر/ جهش روباه‌ها به رتبه دوم


انتهای پیام/

آخرین صحبت های ونگر درباره با حضور ستاره های فوتبال در تیم آرسنال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار