ضرورت اختصاص بودجه کامل به پارک علم و فناوری سمنان

از ابتدای امسال تاکنون، بالغ‌بر ۳۰ درصد از اعتبارات جاری این مجموعه تخصیص یافته است و به‌منظور اداره این نهاد و فائق آمدن بر مشکلات مالی، نیاز است تا این بودجه به‌صورت کامل اختصاص یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، جلالی رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پارک علم و فناوری استان سمنان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در شاهرود برگزار شد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون، بالغ‌بر ۳۰ درصد از اعتبارات جاری این مجموعه تخصیص یافته است و به‌منظور اداره این نهاد و فائق آمدن بر مشکلات مالی، نیاز است تا این بودجه به‌صورت کامل اختصاص یابد.

او افزود: باید مجموعه پارک علم و فناوری استان سمنان از سوی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان موردتوجه ویژه قرار گیرد.

رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان اضافه کرد: در حال حاضر این پارک در زمینی به مساحت ۳۵ هکتار مستقر شده که با توجه به نیاز‌های این مجموعه، درخواست الحاق زمین ۱۵ هکتاری به این پارک داده شده است.

جلالی بیان کرد: اقدامات بسیار مطلوبی در حوزه‌های عمرانی و ساخت و ساز مجموعه‌های مختلف پارک علم و فناوری استان سمنان انجام شده است که تعدادی از این طرح‌ها در آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

او ابراز کرد: در راستای تقویت پارک علم و فناوری استان سمنان می‌توان از ظرفیت‌های قانون بودجه در زمینه تخصیص اعتبارات بهره گرفت.

انتهای پیام / م

ضرورت الحاق زمین ۱۵ هکتاری به پارک علم و فناوری سمنان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار