معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:

همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای کاهش آمار تصادفات الزامی است

فخری گفت: تلاش برای کاهش آمار تصادفات جاده‌ای باعث شده است امسال آمار تصادفات پایین تر باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها گفت: یکی از دغدغه‌های ما ایمنی راه‌ها در  استان سمنان است .

او با بیان اینکه میزان تصادفات استان سمنان از میانگین کشوری بیشتر است افزود: دلیل این آمار وضعیت ویژه‌ی راه‌های استان، و افزایش ریسک رانندگی است و همچنین اینکه مسافران در اوج خستگی وارد استان سمنان می‌شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بیان کرد: در سال ۱۳۹۸ به دلیل برنامه ریزی و همکاری خوبی که داشتیم، در دو زمان اوج تصادفات، نسبت به سال گذشته آمار تصادف و تلفات کمتر بود. همچنان تلاش ما بر این است که برگزاری این جلسات و برقراری هماهنگی بین اداره راهبری، شهرداری ها، فرمانداری‌ها، هلال احمرو پلیس راه، آمار تصادفات کاهش پیدا کند.

فخری تصریح کرد: با در نظر گرفتن محل اسکان و استراحت برای مسافرین، هم به کاهش آمار تصادفات ناشی از خستگی کمک می‌شود هم از نظر گردشگری برای استان بهتر است. همچنین صدا و سیما و آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی رانندگی نقش مهمی دارند و لازم است تلاش خود را بکنند.

او ابراز کرد: در جاده سمنان به تهران، دو نقطه خطرناک وجود دارد که امسال تلاش ما بر این است که با همکاری شهرداری‌ها و فرمانداری‌های سرخه گرمسار و آرادان، این مشکل حل شود.

انتهای پیام / م

آمار تصادفات در استان سمنان بیشتر از میانگین کشوری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار