مدیرکل فرهنگی هنری آموزش و پرورش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

ورود اسناد لانه جاسوسى به کتب درسی تا سال تحصیلی آینده

رمضانى گفت: قرار است تا سال تحصیلی آتى، اسناد لانه جاسوسى را جامع و کامل‌تر از آن چیزى که هم اکنون است، وارد کتب درسی کنیم.

علی رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در بیانیه‌ گام دوم انقلاب درباره نقش دادن به دانش آموزان، اظهار کرد: مسیری که مدنظر رهبرانقلاب بود، در آموزش و پرورش در حال پیاده‌سازی و درحال وارد شدن به کتاب‌های درسی و فعالیت‌های مدرسه است.

ساعت22/ترغیب دانش آموزان با محول کردن امور به آن‌ها

او افزود: ما به عنوان اولین قدم شروع به تشکیل چندین کارگروه ویژه با عناوین مختلف کرده‌ایم و حتی برنامه‌هایی برای تابستان دانش آموزان خواهیم داشت.

رمضانی در ادامه با اشاره به اهمیت نقش دادن به دانش‌آموزان ادامه داد: ما در بحث گام دوم انقلاب به تمام مدارس نامه زده‌ایم و در بخشنامه‌ای آن‌ها را ملزم به فراهم کردن شرایط دانش آموز محوری نمودیم.


بیشتر بخوانید: ترفندهای طلایی برای درس خواندن در کمترین زمان


مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: ما در بخش فرهنگی و هنری چهار تشکل دانش‌آموزی را مسئول برگزاری ۴۰ هزار یادواره در ۴۰ واحد آموزشی و با همین اقدام دانش‌آموزان را نسبت به انجام فعالیت‌هایی که در توانشان است ترغیب کردیم.

او با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی در آبان سال ۹۵ درخصوص وارد کردن اسناد لانه جاسوسی به کتاب‌های درسی، گفت: فرآیند ورود محتواى جدید به کتاب‌هاى درسى زمانبر است و بعد از چند سال این اتفاق می‌افتد؛ قرار است تا سال تحصیلی آتى اسناد لانه جاسوسى را جامع و کامل‌تر از آن چیزى که هم اکنون است، وارد کتب درسی کنیم.

انتهاى پیام/

نقش دادن به دانش آموزان در دستور کار آموزش و پرورش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار