رئیس کل دادگستری هرمزگان در دیدار با فرمانده منطقه یکم دریایی ارتش :

نقش کلیدی امنیت در جذب سرمایه و رونق تولید / در مبارزه با فساد تعارف نداریم

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: امنیت نقش کلیدی در جذب سرمایه و رونق تولید دارد.

نقش کلیدی امنیت در جذب سرمایه و رونق تولید / در مبارزه با فساد تعارف نداریم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، علی صالحی ، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: امنیت نقش کلیدی در جذب سرمایه و رونق تولید دارد .

او در دیدار فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس  ، برقراری امنیت و آرامش در مرز و بوم کشور اسلامی را مدیون خون شهداء دانست و گفت: دستگاه قضایی با اولویت بخشی به مبارزه با فساد از امنیت و آرامش موجود پاسداری می‌کند و در مبارزه با فساد با هیچکس تعارف ندارد .

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت : امنیت نقش کلیدی و مهمی در جذب سرمایه دارد و ضرورت دارد همه مسئولان تداوم و ارتقای امنیت را مهمترین اولویت های کاری خود بدانند.

صالحی با تجلیل از نقش ارزنده ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی دریایی ارتش در پاسداری از حریم کشور افزود: باید با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری قدردان شهداء ،ایثارگران و خانواده های معظم آنان باشیم.

 فرمانده منطقه یکم  نیروی دریایی ارتش ، در این دیدار با تقدیر از نقش اثرگذار دستگاه قضایی در تأمین امنیت بر آمادگی این نیرو به منظور افزایش سطح همکاری ها تأکید کرد.

امیر دریادار محمدی، با اشاره به اهمیت استراتژیک منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز گفت: ۹۰ درصد انرژی جهان از این منطقه جابجا و ۸۵ درصد صادرات ایران از این دریا انجام می شود.

او افزود: حضور یک نیروی مقتدر در این منطقه دریایی الزامی است و منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، با دارا بودن تمام تجهیزات سطحی، زیرسطحی و پروازی و نیروی انسانی متخصص در این منطقه حساس، حضوری فعال و اثرگذار دارد.

انتهای پیام/ ب

اهمیت امنیت در رونق تولید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.