شهردار ارومیه تاکید کرد:

حرکت به سمت توسعه و رشد والیبال در نقاط مختلف استان/برخورداری هیات‌های والیبال آذربایجان غربی از اقتصاد پویا

رییس هیات والیبال استان آذربایجان غربی گفت: امید است با مشارکت و همدلی به سمت رشد والیبال آذربایجان غربی حرکت کنیم و انتظارات مردم را تحقق بخشیم.

حرکت به سمت توسعه و رشد والیبال در نقاط مختلف استان /تلاش برای حضور پررنگ جوانان در هیات‌های والیبال / برخورداری هیات‌های والیبال آذربایجان غربی از اقتصاد پویابه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محمد حضرت پور شهردار ارومیه در جمع خبرنگاران با تشکر از اعتماد مجمع جهت انتخاب وی به عنوان ریاست هیات والیبال استان آذربایجان غربی، بیان کرد: بالاترین هدف من این است که جوانان در یک فضای با نشاط بتوانند به والیبال عشق بورزند.

او گفت: امید است بتوانیم هیات‌های والیبال در شهر‌های استان را به جا‌های برسانیم که بتوانند از یک اقتصاد پایدار برخوردار باشند.

حضرت پور بیان کرد: تلاش می‌شود که در همه نقاط استان، ورزش والیبال رشد و رونق داشته باشد و حضور جوانان در هیات‌های والییال پر رنگ شود و قطعا شکوفایی و استعداد‌ها والیبال از نقاط مختلف آذربایجان غربی به مرکز استان خواهد رسید.

او عنوان کرد: هدف این است که با مشورت تصمیم گیری بکنیم و برنامه‌ها را با مشارکت اجرایی بکنیم.

حضرت پورتاکید کرد: امید است با مشارکت و همدلی به سمت رشد والیبال آذربایجان غربی حرکت کنیم و انتظارات مردم را تحقق بخشیم.
 
انتهای پیام/م
 

شهردار ارومیه به عنوان رئیس هیئت والیبال استان انتخاب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.