مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان

انجام یک دهم ترانزیت بار کل کشور از آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از انجام سالانه یک دهم ترانزیت بار کل کشور از طریق استان آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در جلسه کمیته حمل و نقل این اداره کل با حضور معاون حمل و نقل، روسای ادارات و مسئولین ذینفع گفت: ۱۰.۳ در صد ترانزیت بار کل کشور معادل یک دهم از طریق پایانه‌های مرزی استان آذربایجان غربی بخصوص پایانه مرزی بازرگان انجام میشود.

 ارسلان شکری افزود: پایانه‌های مرزی استان آذربایجان غربی با توجه به هم مرز بودن استان با سه کشور از مهمترین دریچه‌های ورود کالا‌های اساسی به میهن مان است و با توجه به شرایط خاص کشور در بحث تحریم‌ها باید برنامه ریزی‌های لازم در جهت تردد و ورود آسان و روان کالا‌های اساسی و مورد نیاز کشور انجام گیرد.

شکری بر محوطه سازی و زیبا سازی پایانه‌های مرزی و نظارت بر آن تاکید نمود و افزود: این کار اهمیت بسزایی برای کشور دارد و باید از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این بخش‌ها و ایجاد امکانات رفاهی در پایانه‌های مرزی دعوت نمود.

 دبیر کمیسیون ایمنی حمل و نقل راه‌ها استان آذربایجان غربی با تاکید بر ایمن سازی گلوگاه‌های ورودی و خروجی کشور در پایانه‌های مرزی استان بخصوص سیستم اطفاحریق و آتش نشانی اظهار کرد: لازم است در بحث حمل و نقل نظارت‌های سخت افزاری و نرم افزاری در پایانه‌های مرزی اهتمام و توجه ویژه‌ای انجام گیرد و معضلات احتمالی بررسی و حل گردد.
 
انتهای پیام/م
 

سالانه یک دهم ترانزیت بار کل کشور از طریق استان آذربایجان غربی انجام می گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.