سرهنگ بخشنده خبر داد؛

کشف ۱۵۱ کیلو حشیش و تریاک از سوداگران مرگ در پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری ۷ قاچاقچی و کشف ۱۵۱ کیلو حشیش و تریاک خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: با دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی قصد دارد مقداری موادمخدر از استان‌های جنوبی کشور خریداری و به شهر تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه تحقیقات انجام شده مشخص شد که متهم با تشکیل باندی قصد دارد مواد افیونی را با ۲ خودرو پس از گذشتن از شهر‌های اصفهان و قم به تهران منتقل کند.

وی عنوان داشت: در شاخه دیگری از تحقیقات مشخص شد که متهم قصد دارد در طول مسیر خودرو‌ها را تعویض کند تا بدین ترتیب مانع شناسایی شدنش توسط پلیس شود.

سرهنگ بخشنده با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور دستگیری و جلب متهمان صادر شد، خاطر نشان کرد: با همکاری پلیس اصفهان و کنترل محور‌های مواصلاتی به شهر تهران، خودرو تعویض شده محموله مواد افیونی در عوارضی قم شناسایی و در نهایت در شامگاه روز گذشته هر ۲ خودرو متوقف و تحت بررسی بیشتر قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: اشرار توزیع کننده موادمخدر در جنت آباد و دربند به دام افتادند


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره به دستگیری راننده و سرنشینان هر ۲ خودرو، گفت: در بازرسی از خودرو متهمان ۶۱ کیلو و ۵۲۸ گرم حشیش و ۹۰ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک و در مجموع ۱۵۱ کیلو و ۶۲۸ گرم تریاک و حشیش کشف شد.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۷ سوداگر مرگ دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات مقدماتی هر ۷ متهم با دستور قضایی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر برای کشف سایر جزئیات پرونده قرار دارند.

انتهای پیام/

دستگیری ۷ قاچاقچی موادمخدر در پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار